Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: همان‌طور که در ماه‌های گذشته ثابت کردیم دوگانه «نان و جان» و دوگانه «سلامت و دیانت» ناصحیح است؛ امروز نیز همه‌ی ما و دانش آموزان و معلمان ثابت می‌کنیم که دوگانگی «سلامت و آموزش» و دوگانگی «خانه و مدرسه» نادرست است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید که به صورت ارتباط تصویری انجام شد، طی سخنانی اظهار داشت: همه ما در آزمون بزرگی قرار گرفته‌ایم تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ما مهم است که در کنار زندگی، حیات و سلامت جامعه، روند علم و آموزش در کشور جریان داشته باشد.

روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشدحاجی میرزایی: همه دانش‌آموزان در همه مناطق از 15 شهریور در مدارس حضور پیدا کنند

وی افزود: همان‌طور که در ماه‌های گذشته ثابت کردیم دوگانه «نان و جان» و دوگانه «سلامت و دیانت» ناصحیح است؛ امروز نیز همه‌ی ما و دانش آموزان و معلمان ثابت می‌کنیم که دوگانگی «سلامت و آموزش» و دوگانگی «خانه و مدرسه» نادرست است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما سال تحصیلی را با دقت بیشتر در امر سلامت آغاز می‌کنیم، تصریح کرد: سلامت دانش آموزان همیشه یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش بوده و قبل از اینکه دانش آموزی وارد مدرسه شود، غربالگری‌هایی که انجام می‌شد به معنای دغدغه آموزش و پرورش برای سلامت دانش آموزان عزیز بوده و همیشه دغدغه آموزش دانش آموزان داشتند که با بهترین بیان، بهترین کمک آموزشی و با بهترین کتاب بتوانند نوجوانان و جوانان ما را به مقصد عالی‌شان که علم و دانش است، برسانند.

روحانی ادامه داد: این دقت‌ها امسال بیشتر خواهد بود و سلامت دانش آموزان به‌علت حضور یک دشمن طبیعی در جامعه یعنی «ویروس کرونا» با دقت بیشتری باید مد نظر باشد. این بار بر دوش پدران، مادران، خانواده‌ها، مدیران و معلمان سرافراز ماست.

وی با اشاره به اینکه امروز آموزش علم و دانش آغاز می‌شود تا بگوییم آموزش در کشور ما در سخت‌ترین شرایط تعطیل نخواهد شد، یادآور شد: ما در هشت سال جنگ تحمیلی و در روزهای سخت بمباران در شهرها آموزش را تعطیل نکردیم و دانش آموزان علیرغم سختی‌ها آموزش را انجام دادند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: امسال ضمن تبریک سال تحصیلی به دانش آموزان، معلمان، خانواده‌ها، محضر معلمین عزیز عرض می‌کنم که امسال رسالت و وظایف سخت‌تری بر دوش همه شما عزیزان و فداکاران صحنه علم و دانش و پیشرفت و تعالی کشور است.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش آغاز سال تحصیلی دولت دوازدهم رئیس جمهور بیشتر بخوانید... قدردانی روحانی از مردم و ناظران و بانیان مراسم عزاداری در ماه محرم روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قدردانی روحانی از مردم و ناظران و بانیان مراسم عزاداری در ماه محرم روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش آغاز سال تحصیلی دولت دوازدهم رئیس جمهور پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ واکنش واعظی به پیشنهاد روسیه برای مذاکره مستقیم ایران و آمریکا؛ بنای مذاکره نداریم ۲ مدیر عامل صا ایران: ظرفیت تولید ۵ میلیون قطعه الکترونیک در ماه را داریم/جزئیات تولید کارت‌های هوشمند توسط وزارت دفاع ۳ بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام ۴ امیر رستگاری: به‌کارگیری موشک‌های کروز "عمود پرتاب" با برد بلند در ناوشکن‌های ارتش/ الحاق هواناو پیروزان تا پایان سال ۵ "اقبال شاکری" به کرونا مبتلا شد ۶ نظارت مجلس بر اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تقویت می‎‌شود ۷ نظر رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس درباره حضور فیزیکی دانش‌‌آموزان در‌ مدارس ۸ خبرهای خوش نماینده مجلس درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مهمترین اخبار سیاسی واکنش واعظی به پیشنهاد روسیه برای مذاکره مستقیم ایران و آمریکا؛ بنای مذاکره نداریم یک نماینده دیگر به کرونا مبتلا شد بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود مهمترین اخبار تسنیم نیازی به تماس با مدرسه نیست؛ همه دانش‌آموزان فردا به مدرسه بروند/ بازگشایی مدارس مغایر با مصوبات ستاد ملی کرونا نیست غریب آبادی: گزارش مدیرکل آژانس در خصوص موافقتنامه پادمان در ایران منتشر شد نمکی: "کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و اقتصاد ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد/کمتر از ۳۰ درصد از یک میلیارد دلار را گرفتیم جدول زمانی آموزش تلویزیونی نخستین روز سال تحصیلی جدید ستاد حقوق بشر: اقدام ننگین نشریه فرانسوی مصداق بارز تنفرپراکنی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش آغاز سال تحصیلی دولت دوازدهم رئیس جمهور وزارت آموزش و پرورش آغاز سال تحصیلی دولت دوازدهم رئیس جمهور آموزش و پرورش دانش آموزان رئیس جمهور سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود