Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:44:01 GMT

دسترسی به شبکه شاد با گوشی های مختلف امکانپذیر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۴۸۴۶

دسترسی به شبکه شاد با گوشی های مختلف امکانپذیر شد

سید حسن الحسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا افزود: در نسخه جدید این پلتفرم، امکانات جدیدی به «شاد» اضافه شده است که تعامل دانش‌آموزان و معلم را بیشتر می کند برای مثال قابلیت نصب و کار روی گوشی های مختلف، بانک سؤال، صفحه شخصی معلم و دانش‌آموز، احراز هویت مدیران ستادی و اولیا و خبرگان تعلیم و تربیت، حضور و غیاب از جمله امکانات نسخه جدید این شبکه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شبکه شاد بسیار تعاملی شده و به آموزش های استاندارد مجازی خیلی نزدیک شدیم با توجه به اینکه هنوز تا ایده ال فاصله داریم اما تلاش می کنیم که افزوده ها را بر شبکه شاد بیشتر کنیم تا حالت تکاملی خود را به طور مرتب داشته باشد.

الحسینی ادامه داد: در اوج نیستیم ولی با تعبیه برنامه هایی که در این بخش داشتیم عملا کلاس فیزیکال و واقعی در این شبکه پیاده سازی شده است.

وی با بیان اینکه رایگان شدن اینترنت شبکه شاد قدم بزرگ دولت بود، افزود: این اقدام و تصمیم رییس جهوری از بازماندن دو و نیم میلیون نفر از تحصیل جلوگیری کرد.

الحسنی بیان کرد: پیش بینی شده بود که به خاطر گرانی اینترنت و اینکه این امر در سبد هزینه های خانوارها سنگینی کند این تعداد دانش آموز از تحصیل باز خواهند ماند که این اقدام با توجه به شرایط خاص مالی دولت بسیار ارزشمند است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: فکر می کنیم حدود سه و نیم میلیون دانش آموز به دلیل نداشتن فرصت ارتباط با اینترنت و شبکه ملی ارتباطات و نداشتن گوشی، به شبکه شاد و فضای مجازی آموزش دسترسی ندارند که البته در آموزش های ترکیبی پیش بینی شده آموزش و پرورش، از روش های دیگر برای جبران این کمبود استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد آموزش مجازی وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد آموزش مجازی شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد

 حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان در این دیدار با اعلام اینکه هفته معلم را به خانواده بزرگ، مفید و موثر آموزش و پرورش در استان پهناور کرمان تبریک می‌گویم گفت: آنچه در آموزش و پرورش تلاش می‌شود درخشش در سه محور دانایی، دارایی و تخصص است که وظیفه آن بر دوش معلمان و مسولین است.

وی افزود: آموزش و پرورش در ورود و خروج بزرگترین و موثرترین بخشی است که دوران دانش آموز درآن می‌گذرد باید تمام توان خود را بگذارد بهره لازم را دانش آموز از آن ببرد، چون دوران طلایی عمر است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: معلم باید در راستای رضایت خداوند حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه محور اول آموزش و دانایی است بابد معلم فتیله متعلم را بالا ببرد باید اول خودش دانا باشد و معلمی دانش می‌خواهد گفت: معلم موفق معلمی خوبی است که درسش را خوب ارائه دهد، محور دوم داریی است نتیجه دارایی اخلاق و تعهد است باید تلاش کند دارایی‌ها دانش آموزان زیاد شود و معلم خودش باید دارایی داشته باشد نتیجه آن می‌شود تعهد خوبی که به دانش آموزان می‌دهد و چقدر برا آینده بچه‌ها تاثیر داشته باشد بابد خودش تعهد و تربیت خوب داشته باشد تا اثر آن روی بچه‌ها نافذ باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: بخش سوم، علم در سایه دارایی به تخصص تبدیل شود و هرچه بچه‌ها فهمیدند در همان حوزه متخصص می‌شود بچه‌های که خوب درس را می‌دانند باید در دل کلاس یار معلم شود.

وی گفت: باید در این سه محور اموزش و پرورش تلاش کند و گرنه موفق نمی‌شود اگر تخصص داشته باشیم و دانایی نباشد بدرد نمی‌خورد اگر دانایی و تعهد باشد تخصص نباشد بازم بدرد نمی‌خورد هر سه باید باهم باشد. 

رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این دیدار گفت:ساخت هنرستان‌ها برای تربیت دانش آموز فنی و حرفه‌ای برای ما مهم است گفت: دانش آموزان باید در همان دوران تحصیل شغل آینده آنها آموزش داده شود.

وی افزود: خوابگاه ۴۰۰ نفری برای اردوگاه شهید باهنر کرمان در حوزه مسولیت‌های اجتمایی شرکت‌ها استان قرار است ساخته شود تا مشکل ماندن در شب در این اردوگاه بزرگ را نداشته باشیم.

رضایی با اشاره به اینکه کسانی که به اردوگاه‌های آموزش و پرورش استان با رعایت حجاب بیایند ۵۰ درصد تخفیف می‌گیرند بیان کرد: این طرح در راستای عفاف و حجاب است.

وی گفت: ۲هزار روحانی در مدارس استان در طرح حوزه و اموزش وپروش همکاری دارند.

رضایی افزود: این نظام با خون هزاران شهید به وجود آماده و باید مواظبت کرد و کتاب‌های از شهدای فرهنگی چاپ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد