Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل باشگاه تراکتور از تداوم همکاری با ساکت الهامی و آغاز فعالیت نقل و انتقالاتی طی روزهای آتی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سهند در خصوص قهرمانی این تیم در جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: این موفقیت بزرگ را به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و خداوند را شاکرم که توانستیم این هواداران که در سرما و گرما، شکست و پیروزی در کنارمان بوده‌اند را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیاست‌گذاری و هدف مالک باشگاه، هیئت‌مدیره و بنده این بود که تیممان را از حاشیه‌ها دور کرده و تمام اعضای تیم با حفظ تمرکزشان، بازی‌های لیگ و جام حذفی را با سربلندی و دستیابی به اهداف پیش‌بینی‌شده پشت سر بگذارند. بر همین اساس سعی کردیم موضوع نقل و انتقالات و جذب بازیکن را پس از این مسابقات آغاز کنیم.

الهامی: زنوزی تراکتور را نجات داد / شجاعی: امیدوارم جام‌های بیشتری کسب کنیمبا قهرمان جام حذفی از فرودگاه تا جشن قهرمانی/ در جشن تراکتوری‌ها چه گذشت؟ + تصاویرجشن قهرمانی تراکتور در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار شد

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص زمان آغاز فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: در جلساتی که طی یکی دو روز آتی بین اعضای هیئت‌مدیره و مالک باشگاه برگزار می‌شود، سیاست‌گذاری و بودجه باشگاه مشخص شده و با توجه به اینکه در سال آتی در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی حضور خواهیم داشت، با قدرت وارد نقل و انتقالات شده و تیمی در حد نام آذربایجان و این هواداران را روانه مسابقات خواهیم کرد.

سهرابی در رابطه با وضعیت ساکت الهامی و تداوم همکاری تراکتور با این مربی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پیش از این قرارداد آقای الهامی تمدید شده است، همکاری با وی ادامه خواهد داشت. کلیه سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه در خصوص جذب بازیکنان طی یکی دو روز آتی مشخص می‌شود و امیدواریم بتوانیم تیممان را برای مسابقات فصل آتی تقویت کنیم.

انتهای پیام/116/ ع

R7887/P/S6,47/CT1 بیشتر بخوانید... الهامی: زنوزی تراکتور را نجات داد / شجاعی: امیدوارم جام‌های بیشتری کسب کنیم با قهرمان جام حذفی از فرودگاه تا جشن قهرمانی/ در جشن تراکتوری‌ها چه گذشت؟ + تصاویر جشن قهرمانی تراکتور در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... الهامی: زنوزی تراکتور را نجات داد / شجاعی: امیدوارم جام‌های بیشتری کسب کنیم با قهرمان جام حذفی از فرودگاه تا جشن قهرمانی/ در جشن تراکتوری‌ها چه گذشت؟ + تصاویر جشن قهرمانی تراکتور در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۲ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۳ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۴ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۵ قالیباف: نظارت مجلس از جنس نشستن در تهران نیست / مشکلات خوزستان را اورژانسی دنبال می‌کنیم / برنامۀ هفتم ‌کلی‌گویی نخواهد بود ۶ گزارش| دوگانه «سواد» و «سلامت» پیش روی والدینی که دغدغه دارند/ آغاز سال تحصیلی مدارس و «تدبیری» که گویا اصلاً نیست ۷ مدارس خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می‌شود ۸ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار مهمترین اخبار استانها قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت تپه رسیدگی می‌کند / نیامده‌ایم به جای قوه مجریه کار کنیم معاون وزیر آموزش و پرورش: دشمنان بدانند دانش آموزان ایرانی راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند عزاداری دهه دوم محرم‌ توسط هیئت رزمندگان فاطمیون در گلشهر مشهد مقدس +تصاویر فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد / اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است مهمترین اخبار تسنیم نیازی به تماس با مدرسه نیست؛ همه دانش‌آموزان فردا به مدرسه بروند/ بازگشایی مدارس مغایر با مصوبات ستاد ملی کرونا نیست غریب آبادی: گزارش مدیرکل آژانس در خصوص موافقتنامه پادمان در ایران منتشر شد نمکی: "کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و اقتصاد ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد/کمتر از ۳۰ درصد از یک میلیارد دلار را گرفتیم جدول زمانی آموزش تلویزیونی نخستین روز سال تحصیلی جدید ستاد حقوق بشر: اقدام ننگین نشریه فرانسوی مصداق بارز تنفرپراکنی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سلیمانی جشن قهرمانی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است

اینتر روی همکاری طولانی مدت با سیمونه اینزاگی حساب کرده است.

طرفداری | جوزپه ماروتا، مدیرعامل اینتر، تأکید کرد که این تیم می‌خواهد با سیمونه اینزاگی به کار خود ادامه دهد و قرار است در نقل و انتقالات تقویت شود. ماروتا قبل از شروع بازی با تورینو به DAZN گفت:

حس رضایت فوق العاده ای داریم، بهترین قسمت جشن هنوز فرا نرسیده است. حضور در اتوبوس قهرمانی؟ نه من نخواهم رفت. بازیکنان، اعضای کادر و سرمربی قهرمانان واقعی تیم هستند؛ من در پیاتزا دومو منتظر آنها خواهم بود.

 برای تصمیم گیری به شجاعت نیاز است

این تیم پیشرفت کرده و ما از طریق شکست ها، تجربه کسب کرده ایم. اینها مقدمات مهمی برای رسیدن به نتایج فوق العاده هستند. وقتی تیم بزرگی را مدیریت می کنید، اوضاع متفاوت است. فشار وجود دارد؛ شما باید تصمیم بگیرید و مسئول باشید. همچنین برای تصمیم گیری با وجود انتقادات، به شجاعت نیاز دارید.

 ادامه کار با اینزاگی

اینزاگی در امتحان قبول شد و چرخه برد با او شروع شده. او ثابت کرده که یک مربی خوب و برنده است. ما می خواهیم با او ادامه دهیم، هنوز حتی نیمی از این مسیر را هم طی نکرده ایم. تیم باید تقویت شود. یک نقل و انتقالات خلاقانه انتظار ما را می کشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند