Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان جدید دانشگاه فردوسی با رعایت همه الزامات پیشگیرانه بهداشتی برای مدت کوتاهی در محیط این مرکز آموزش عالی حضور می یابند.

به گزارش قدس آنلاین، رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان نو ورود در محیط واقعی و فیزیکی دانشگاه با دانشکده، گروه آموزشی و استادان خود آشنا می‌شوند و در صورتی که بر اثر شرایط شیوع ویروس کرونا، امکان حضور دانشجو در محیط کلاس فراهم نشود، به شرایط آموزش مجازی برخواهیم گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد کافی افزود: بخشی از رسالت و ماموریت تعریف شده دانشگاه، آموزش و انتقال دانش به دانشجویان است ولی قسمتی از نقش  و ماموریت تعریف نشده دانشگاه، آموزش تعامل و زندگی دانشجویی در محیط دانشگاه است.

وی گفت: در ترم گذشته، به واسطه ویروس کرونا تا حدودی در آموزش مجازی غافلگیر شدیم و بر همین اساس از ابتدای تابستان برنامه توانمندسازی اعضای هیات علمی و دانشجویان با چاپ و انتشار بروشور و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف انجام شده است تا از ظرفیت های آموزش الکترونیکی به بهترین نحوه استفاده شود.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد افزود: تلاش شده است تا با مدیریت زیر ساخت‌ها، ضعف های موجود با جا به جایی و افزودن سرورها به سمت کیفیت بخشی در آموزش الکترونیک سوق یابد.

وی ادامه داد: آموزش دانشجویان خارجی نیز همانند دانشجویان ایرانی به صورت مجازی خواهد بود و افرادی که ضرورت حضورشان در دانشگاه از طرف استاد راهنما یا دانشکده تائید شود برای ادامه فعالیت آموزشی آنها ساز و کاری تصویب شده است.

دکتر کافی گفت: دانشجویان خارجی که در حال تحصیل در این دانشگاه هستند می‌توانند به صورت مجازی آموزش خود را در کشور خودشان فرا گیرند.

وی افزود: امسال تقاضای پذیرش از طرف دانشجویان خارجی به نسبت سال گذشته خیلی کمتر شده است و امیدواریم با توجه به ظرفیت دانشگاه فردوسی مشهد و ارجحیت اقتصادی تحصیل در ایران و این دانشگاه بتوانیم باز هم بیشترین تعداد دانشجوی خارجی را پذیرا باشیم.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حضور فیزیکی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توان‌افزایی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه فردوسی مشهد
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • ریشه پیوند دانشگاه با جامعه در عملیاتی کردن دستاوردهای علمی است
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند