Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربتی نژاد گفت: در سطح شهرستان گرگان بیش از پنج هزار دانش آموز دسترسی به هیچ سیستم آموزشی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» صبح امروز (شنبه 15 شهریور) در آیین نواختن زنگ سال تحصیلی جدید در استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا دو هفته زودتر از سنوات گذشته سال تحصیلی جدید را در استان گلستان آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان ادامه داد: حدود 20 هزار دانش آموز در سطح شهرستان گرگان داریم که دسترسی به تبلت و موبایل مناسب برای آموزش مجازی ندارند.

 

تربتی نژاد تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم آموزش را برای این دانش آموزان در نظر بگیریم باید بتوانیم آموزش را به صورت حضوری در سطح مدارس دنبال کنیم.

 

وی تاکید کرد: در سطح شهرستان گرگان بیش از پنج هزار دانش آموز دسترسی به هیچ سیستم آموزشی ندارند و لذا ناگزیر هستیم که کلاس های درسی را برای دانش آموزان در سطح مدارس دایر کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان بیان کرد: با توجه به اینکه شیوع کرونا زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است باید بتوانیم با کرونا زندگی خود را ادامه دهیم و در مدارس نیز همکاران ما با رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامت دانش آموزان صیانت می کنند.

 

تربتی نژاد خاطر نشان کرد: از مسئولانی که در این ایام به ما کمک کردند تا بتوانیم بازگشایی مدارس را داشته باشیم تشکر می کنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه شاد مدیر آموزش و پرورش گرگان تربتی نژاد آغاز سال تحصیلی جدید سال تحصیلی جدید سال تحصیلی هزار دانش آموز شهرستان گرگان تربتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، علی اکبر چراغیان در جمع نمازگزاران جمعه بردسکن از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول این هفته خبر داد و افزود:  آموزش و پرورش بردسکن در حوزه پرورشی از جمله اقامه نماز در مدارس یکی از شهرستان‌های برتر در استان انتخاب شده است و طرح سه‌شنبه‌های معنوی هر هفته با حضور امام جمعه و تعدادی از روسای ادارات در یکی از مدارس برگزار می‌شود. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از راه‌اندازی مهد الرضا برای آموزش قرآن در رده سنی زیر۶ سال خبر داد و افزود : در همین راستا نیز توانسته ایم بیش از ۶۰ مربی قرآن  در شهرستان تربیت کنیم.
 وی به طرح قاضی در مدارس اشاره کرد و افزود : با اجرای این طرح که با مشارکت دادگستری و مشاوران اجرا می‌شود باعث شده است بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و والدین کاهش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن وضعیت آموزشی دانش آموزان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  ۱۵ درصد قبولی دانش آموزان در مقطع‌های  مختلف تحصیلی نسبت به سال تحصیلی گذشته  افزایش پیدا کرده است که از این لحاظ آموزش و پرورش شهرستان بردسکن جز  ۱۰ نواحی آموزش و پرورش در سطح استان می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها