Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@06:01:11 GMT

قراردادم را افزایش دهید یا اینکه یکطرفه فسخ می‌کنم!

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۵۲۶۷

قراردادم را افزایش دهید یا اینکه یکطرفه فسخ می‌کنم!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس برای ادامه حضورش در این باشگاه شرط تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شجاع خلیل‌زاده فصل پیش جزو اولین نفراتی بود که با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد دو ساله در حدود مبلغ یک میلیاردو هشتصد میلیون تومان بابت هر فصل، امضا کرد. اما در ادامه نفراتی چون سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی‌زادگان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قراردادی بالای دو نیم میلیارد تا سه ‌ونیم میلیارد با باشگاه پرسپولیس امضا کردند.

چنین اتفاقی باعث شد که خلیل‌زاده متوجه شود که کلاه بزرگی سرش رفته و به نوعی از کرده خود پشیمان شد. برای فصل جاری حالا او خواهان افزایش چشمگیر قراردادش است چرا که اعتقاد دارد بازیکنان ضعیف‌تر از او در جمع سرخپوشان دریافتی خیلی بیشتری در فصل گذشته داشته‌اند.

خلیل‌زاده روز پنجشنبه هفته گذشته نزد مدیریت باشگاه پرسپولیس  رفته و مدعی شد که از یکی دو تیم قطری پیشنهاد دارد و چنانچه قراردادش افزایش پیدا نکند قراردادش را یکطرفه فسخ خواهد کرد.

البته شجاع برای فسخ قرارداد خود با پرسپولیس باید 400 هزار دلار به این باشگاه پرداخت کند و این مبلغ در قرارداد او به عنوان مبلغ حق فسخ لحاظ شده است. در واقع شجاع مدعی شده که با پرداخت این مبلغ توسط تیم قطری (تیم خواهانش) از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده از معدود فوتبالیست‌های تبریزی است که در لیگ برتر حضور دارد و خارج از تیم تراکتور فوتبال حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند. او روز گذشته یک گل در ضربات پنالتی وارد دروازه پرسپولیس کرد و یک بار هم در دقیقه 120 دروازه قرمزها را گشود تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

حالا نقی‌زاده در گفتگو با تسنیم ادعای جالبی مطرح کرده و می‌گوید هیچ بازیکنی به اندازه او دروازه دو تیم سرخابی را باز نکرده است: من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

اشاره او به گل‌هایی است که با پیراهن گسترش فولاد و سیاه جامگان وارد دروازه استقلال کرده و در سالهای گذشته نیز با آلومینیوم اراک موفق شده چهره یک بازیکن گلزن را به این دو تیم نشان دهد.

البته شاید این ادعای او با پاسخ سایر بازیکنان هم مواجه شود، آنهایی که احتمالا مدعی گل‌های بیشتر به پرسپولیس و استقلال هستند و به این سادگی حرف نقی زاده را قبول نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام