Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- میزبانی شایان ورزشگاه امام رضا (ع) در رقابت‌های لیگ برتر و همچنین تمهیدات فرهنگی در نظر گرفته شده در این زمینه سبب شد از همان ابتدا مشهد یکی از گزینه‌های اصلی سازمان لیگ برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی باشد. تاریخ انتشار: 09:15 - 15 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۹۰۲

خبرگزاری میزان - طبق اعلام آستان نیوز، دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور میان دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز جمعه هفته گذشته در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبانی شایان ورزشگاه امام رضا (ع) در رقابت‌های لیگ برتر و همچنین تمهیدات فرهنگی در نظر گرفته شده در این زمینه سبب شد از همان ابتدا مشهد یکی از گزینه‌های اصلی سازمان لیگ برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی باشد.

سهیل مهدی؛ مسئول سازمان لیگ باشگاه‌های کشور در مورد کیفیت میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) در دیدار پایانی جام حذفی می‌گوید: دوستان و همکاران ما در مجموعه آستان قدس رضوی و به ویژه بخش تربیت بدنی و مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) از بدو امر میزبانی این رقابت حساس، همکاری شایانی را با سازمان لیگ صورت دادند.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

وی بیان می‌کند: جنس این همکاری‌ها را قبلا در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز شاهد بودیم و هم‌افزایی خوبی در زمان برگزاری رقابت‌ها میان آستان قدس رضوی، هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان حاکم و ناظر است که سبب بالا رفتن سطح بازی‌ها نیز به صورت ناخودآگاه می‌شود.

مهدی می‌گوید: علاوه بر این همواره برگزاری بازی‌ها در جوار بارگاه منور رضوی، دارای برکات معنوی خاصی است و همواره شاهد بوده‌ایم که آستان قدس رضوی تدارک برنامه‌های خاص فرهنگی متناسب با شرایط و اقتضائات زمانی را نیز در دستور کار قرار داده و در فینال جام حذفی نیز با توجه به همزمانی آن با ایام عزاداری اباعبدالله (ع) این برنامه‌ها اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه امام رضا (ع)، استادیومی زیبا و باامکانات و مجهز است تصریح می‌کند: این مسئله در کنار کیفیت مناسب چمن همواره بر کیفیت بازی‌ها افزوده و تاکنون شاهد بوده‌ایم بازی‌های خوبی در این استادیوم رقم خورده است.

مهدی با تقدیر از میزبانی شایان آستان قدس رضوی در ورزشگاه امام رضا (ع) عنوان می‌کند: این ورزشگاه قطعا پتانسیل برگزاری بازی‌های مهم بین‌المللی را دارد و باید زمان جلو برود و ببینیم در آینده نزدیک به ویژه در بحث لیگ قهرمانان آسیا شرایط ما به چه نحوی پیش خواهد رفت و در صورت مهیا شدن شرایط این ورزشگاه یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی ما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی آستان قدس رضوی ورزشگاه امام رضا آستان قدس رضوی سازمان لیگ رقابت ها جام حذفی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی استقلال ملاثانی باید روز جمعه از سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند که ابهامات زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه با توجه به اتفاقات رخ داده در آخرین هفته لیگ دسته اول وجود داشت.

حالا اما جلسه‌ای فوق العاده با حضور مسئولان استانی در خوزستان برگزار شده که ریاست آن برعهده عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بوده و مدیران باشگاه های استقلال ملاثانی ، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان نیز در آن حضور داشته‌اند.

این جلسه پیش از ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دستور محراب رئیس شورای تامین استان و در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی های خانگی باقی مانده  در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد و به نتیجه هم ختم شده است.

براساس دستور این جلسه مقرر شده که تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا از سپاهان میزبانی کند. شرح این دستور به این شرح منتشر شده است:« در این جلسه مقرر گردید باتوجه به نظر سازمان لیگ و دستور رییس شورای تامین استان ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا انجام می شود.»

دیگر خبرها

  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد