Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه نیمه اول دوره غیر متمرکز طرح ولایت ۱۳۹۹ امروز، ۱۵ شهریورماه به همراه سخنرانی محمد جواد نیک روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه نیمه اول دوره غیر متمرکز طرح ولایت ۱۳۹۹ به همراه سخنرانی دکتر محمد جواد نیک روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم امروز، شنبه ۱۵ شهریور ساعت ۱۱:۳۰ به صورت زنده در صفحه اینستاگرام رسمی طرح ولایت به همت بسیج دانشجویی استان یزد برگزار خواهد شد.

گفتنی است که حجت الاسلام مهدی ابوطالبی، مسئول مرکز آموزش اندیشه‌های بنیادین موسسه امام خمینی نیز در این جلسه حضور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان یزد دوره ولایت نیک روش سازمان بسیج دانشجویی طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «محمد نودهی» در خصوص مراسم اختتامیه دوره آموزشی «متنا» که در علی آباد کتول برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزشی متنا که در قالب 80 ساعت آموزشی در مدت 6 ماه در مدرسه علمیه خواهران بنت الهدی این شهر برپا بود به ایستگاه پایانی خود رسید.
 
به گفته وی؛ این دوره آموزشی با رویکرد تربیتی - فرهنگی و با هدف کادرسازی نیروهای دغدغه مند در حوزه کودک و نوجوان با حضور ۶۰ شرکت کننده در علی آبادکتول برگزار شد.
 
مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: امروز در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور آیت الله «سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، علما و روحانیون و مسئولان شهرستانی برگزار شد گواهینامه این دوره به 60 فعال فرهنگی اعطا شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز