Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز، صادق ضیاییان‌مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی  از استمرار بارش پراکنده در برخی نقاط خبر داد و گفت: امروز در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده، گاهی وزش باد و در برخی مناطق جنوب غربی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد.

اخبار اجتماعی- وی با اشاره به اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در اغلب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، افزود: از اواخر وقت دوشنبه در سواحل شمالی بارش پراکنده آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضیاییان ادامه داد: طی ۵ روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.   وزش باد شدید و موقت در سواحل شمالی

مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز در غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های مازندران، گیلان قزوین، البرز و تهران شاهد بارش‌های پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود.

پیش بینی وزش باد در آسمان پایتخت

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد است.

ضیاییان در پایان بیشینه دمای پایتخت را ۳۲ و کمینه ۲۲ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: طی روزهای آتی دما تغییر محسوسی نخواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی هواشناسی پیش بینی وضعیت هوا وزش باد شدید پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری برای امشب خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر امشب به صورت ضعیف، رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در غالب مناطق استان به ویژه نواحی شرق ادامه دارند.

وی افزود: برای فردا، رشد ابر و رگبارهایی و ضعیف در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: برای روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، روزهای شنبه تا دوشنبه آینده عبور متناوب امواج، رشد ابر و بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان انتظار می‌رود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تقویت و فراگیری این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با اشاره به نوسانات دمایی هوا، ادامه داد: از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747563

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور