Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز شنبه در آیین نمادین بازگشایی مدارس استان که در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، معلمان و والدین اظهار داشت: امسال با شرایط متفاوتی از سنوات گذشته و همراه با نگرانی‌هایی سال تحصیلی شروع شده اما این دغدغه ها را می‌توان با دقت و توجه والدین، مدیران،  مربیان و معلمان و خود دانش آموزان به حداقل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آن ‌چیزی که در این چندماه در زمینه ویروس کرونا به اثبات رسیده اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان مانع اصلی کنترل و انتقال بیماری شد، افزود: اگر همه ما توجه و دقت لازم را در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد اما بی‌توجهی در این زمینه می‌تواند آسیب جدی به خانواده‌ها وارد کند.

استاندار کردستان اضافه کرد: از همه معلمان و مربیان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش که همواره به دانش‌آموزان خدمت کرده‌اند انتظار می‌رود با تمام دقت به سلامت دانش‌آموزان توجه داشته و آن را اولویت کاری خود قرار دهند.

مرادنیا یادآور شد: آموزش مساله بسیار مهمی است اما سلامت در اولویت قرار دارد و این تکلیفی است که امروز بر عهده همه ما قرار گرفته است البته در شرایط زرد به لحاظ شیوع کرونا مدارس استان را بازگشایی کردیم و تمام ‌توان خود را در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بکار خواهیم گرفت.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد، با تلاش و همت آموزش و پرورش و همکاری والدین، سال تحصیلی خوبی را با کمترین آسیب به سرانجام برسانیم.

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور بهمن مرادنیا استاندار کردستان به صورت نمادین در این مدرسه به صدا در آمد سپس دانش آموزان وارد کلاس درس شدند، براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش و با توجه به توصیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموزان هر کلاس به ۲ گروه تقسیم شده و گروه اول روزهای شنبه و یکشنبه و گروه دوشنبه دوشنبه و سه‌شنبه به مدرسه می‌آیند.

برچسب‌ها مدارس کردستان دانش‌آموزان بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کردستان دانش آموزان بهمن مرادنیا مدارس کردستان دانش آموزان بهمن مرادنیا استاندار کردستان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش پارس نیوز، حمید طریفی حسینی، درباره ثبت نام دانش آموزان ابتدایی اظهار داشت: ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است که این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آن‌ها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی؛ پیش شرط ثبت‌نام پایه اول

طریفی حسینی یادآور شد: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان به عنوان پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول است و از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش نوآموز بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند، درخواست می‌کنم، نسبت به این امر اقدام کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ثبت‌نام اتباع نیز تابع ضوابط و مقررات خاص خود است که پس از ابلاغ شیوه نامه مربوطه ثبت‌نام آن‌ها آغاز خواهد شد.

طریفی حسینی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی منازل توضیح داد: نحوه محدوده بندی جغرافیایی مدارس در دستورالعمل ثبت‌نام به استان‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ماده ۴۱ آیین نامه اجرایی مدارس گفت: به منظور توزیع متوازن دانش آموزان، محدوده بندی جغرافیایی با اولویت ثبت‌نام دانش آموزان در نزدیکترین مدرسه به محل سکونت آنان لحاظ می‌شود و ثبت‌نام از دانش‌آموزانی که والدین آنان هر دو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، منعی ندارد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ثبت‌نام موردی دانش آموزان ساکن در محدوده مدارس مرزی مناطق آموزش و پرورش به ویژه در کلانشهر‌ها با هماهنگی و نظارت ستاد‌های ثبت نام مناطق آموزشی همجوار امکان پذیر است.

وی درباره زمان ثبت‌نام و طرح سنجش سلامت دانش آموزان، یادآور شد: آموزش و پرورش تقویم اجرایی مرتبط با فعالیت مدرسه از جمله سنجش، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت و سفارش کتاب درسی و ثبت‌نام دانش آموزان را به عقب کشیده و ساماندهی این موارد باید تا مرداد انجام شود تا فرصت برنامه‌ریزی آموزشی به مدارس داده شود.

منبع : دانشجو

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود