Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@21:04:26 GMT

رفتار اقتصادی پس از کرونا تغییر خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۵۹۱۱

رفتار اقتصادی پس از کرونا تغییر خواهد کرد

خبرگزاری آریا - اگر نهادها و سازمان ها برای تحقق دولت الکترونیک تمامی توان خود را به کار گیرند، مسیر توسعه اقتصادی و ضریب رضایت عمومی افزایش خواهد یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، ، غلامرضا سلیمانی که در جمع مدیران عامل صنعت بیمه سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: همه گیری ویروس کرونا معادلات اجتماعی و مبادلات اقتصادی را با تغییرات بسیاری روبرو کرده و به همین خاطر صنعت بیمه هم با درک این واقعیت در رفتار و رویکردهای خود تجدید نظر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل بیمه مرکزی، راهبرد تسهیل گرانه در روند ارائه خدمات بیمه ای را در افزایش ضریب نفوذ بیمه موثر ارزیابی کرد و گفت: فعالیت شبکه های الکترونیکی فروش در کنار بازار سنتی بیمه در حال رشد است و این وظیفه ماست که از ایده های نو و فن آوری های برتر حمایت کنیم.
رییس شورای عالی بیمه رشد بیمه های زندگی را در گرو بهره مندی از ابزارهای الکترونیکی و حمایت صنعت بیمه از نرم افزارهای جدید دانست و اظهار داشت: خوشبختانه آمار موفقیت "آی تی" در صنعت بیمه رشد قابل قبولی را تجربه کرده که این روند با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.
سلیمانی با اشاره به تخصیص کد یکتا برای سه رشته بیمه ای ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک رشته های دیگر بیمه ای نیز با اختصاص کد یکتا به مخاطبان خود در هدایت و کنترل بازار، موفق تر عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر صنعت بیمه می خواهد در عرصه صنعت مالی حرف های جدی تری برای گفتن داشته باشد باید در بخش های مختلف از جمله افزایش سرمایه، گسترش شبکه فروش و ارائه محصولات بیمه ای متناسب با نیاز بازار، تقویت شود.
گفتنی است در این نشست هم اندیشی، گزارش مفصلی در خصوص آخرین تحولات صنعت بیمه از سوی سلیمانی ارائه شد و در ادامه دبیرکل سندیکای بیمه گران و تنی چند از اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صنعت بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه محصولات زراعی در لرستان ۲۲ درصد افزایش پیدا کرد

‌به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: قریب به ۲۱۹ هزار و ۵۳۴ هکتار از محصولات زراعی استان لرستان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است که نسبت به سال زراعی گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در زیر بخش طیور نیز نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد افزایش پوشش بیمه داشته‌ایم و همچنین در زیر بخش آبزیان ۲.۷ درصد و در زیر حوزه باغات نیز ۲.۲ درصد رشد داشته‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تصریح کرد: این افزایش پوشش بیمه نتیجه حمایت دولت از کشت‌های قراردادی و طرح جهش تولید در دیم‌زارها و فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به بهره‌برداران است.

کد خبر 6100960

دیگر خبرها

  • بیمه محصولات زراعی در لرستان ۲۲ درصد افزایش پیدا کرد
  • هشدار مقام اتحادیه اروپا به چین درباره صنعت زدایی
  • آجیل، دیگر یک کالای لوکس نیست
  • تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • پانزدهمین نشست کارگروه تغییر اقلیم وزارت نفت برگزار شد
  • جزییات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی
  • سن بازنشستگی تغییر کرد
  • چهره‌های هالیوودی خواستار تغییر جهان با هنر شدند
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است