Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@23:25:22 GMT

بازگشت کارکنان آرامکو از دورکاری

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۵۹۳۹

کارکنان شرکت نفتی آرامکوی سعودی که در طول اوج بحران شیوع ویروس کرونا به دورکاری از خانه پرداخته بودند طی روزهای اخیر به دفاتر و محل کارشان بازگشتند.

بلومبرگ در گزارشی از بازگشت ۷۵ درصد از کارمندان آرامکو به دفاتر و محل کارشان در هفته گذشته خبر داد.
این بازگشت به محل کار مانند شرکتهای دیگر در شرایط رعایت جدی فاصله گذاری اجتماعی و مقررات بهداشتی دقیق صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال برخلاف شرکتهای فناوری که برای کارمندانشان گزینه کار از خانه را باز گذاشتند، شرکتهای نفتی به کارمندانی نیاز دارند که به صورت فیزیکی در میادین نفتی حضور داشته باشند. اگرچه شیوع پاندمی به روند دیجیتالی شدن صنعت نفت سرعت بخشیده اما هنوز فاصله زیادی با میدان نفتی کاملا دیجیتالی وجود دارد.
آرامکو که اوایل امسال طرحهای خود برای افزایش ظرفیت تولید به ۱۳ میلیون بشکه در روز را اعلام کرد، اخیرا از دو کشف جدید نفت و گاز در بخش شرقی عربستان سعودی خبر داده است. اگرچه این شرکت برنامه های افزایش ظرفیت تولید را در بحبوحه سقوط قیمت نفت مسکوت نگه داشته اما اعلام کرده است که اکتشافات جدید می تواند به تولید گاز طبیعی این شرکت اضافه کند.
در این بین، این غول انرژی با در پیش گرفتن یک رویکرد محتاطانه برای هزینه سرمایه و به منظور عمل به وعده اش برای پرداخت سالانه ۷۵ میلیارد دلار سود نقدی سهام به مدت پنج سال آینده، پروژه های دیگر به ارزش میلیاردها دلار را به تاخیر انداخته است. آرامکو در شرایطی که غولهای نفتی دیگر در سه ماهه دوم ضرر مالی کردند، موفق شد همچنان سود مالی داشته باشد اما هزینه های خود را به شدت محدود کرده تا بتواند از عهده پرداخت سود سهامدارانش بربیاید.

برچسب ها: آرامکو ، عربستان ، شرکت نفتی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Jty

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آرامکو عربستان شرکت نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم