Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA را با شکست آغاز کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم هیوستون راکتس با درخشش جیمز هاردن در بازی نخست مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید.

هاردن در این دیدار 36 امتیاز و 5 پاس گل و راسل وستبروک 24 امتیاز، 9 ریباند و 6 پاس گل داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای لیکرز هم لبران جیمز 20 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل و آنتونی دیویس 25 امتیاز، 14 ریباند و 3 دفاع داشتند.

فرانک ووگل، سرمربی لیکرز در این بازی، جیسون کید و لیونل هالینز،‌ دستیاران خود را در اختیار نداشت. کید به دلیل اسپاسم کمر در کنار تیم نبود و هالینز هم دور جدید لیگ را به صورت کار از راه دور آغاز کرده است.

در بازی دیگری که از نیمه نهایی کنفرانس شرق برگزار شد، تیم میامی هیت، برای سومین بار متوالی، موفق به شکست میلواکی باکس شد. جیمی باتلر 30 امتیاز، 7 ریباند و 6 پاس گل و بام آدبایو 20 امتیاز و 16 ریباند دیگر برای میامی کسب کردند. 21 امتیاز، 16 ریباند و 9 پاس گل یانیس آنتتوکنمپو نیز مانع از باخت میلواکی نشد.

بازیکن جوان پلیکانز در کنار ستارگان NBA

میامی در کوارتر چهارم با نتیجه عجیب 40 بر 13  برنده شد. در تاریخ دیدارهای مرحله پلی‌‌آف NBA از سال 1955،‌ هیج تیمی در کوارتر چهارم با اختلاف 27 امتیاز برنده نشده بود.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

میلواکی 100 - میامی 115 (3 بر صفر به سود میامی)
هیوستون 112 - لیکرز 97 (یک بر صفر به سود هیوستون)

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31,28/CT1 واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال بیشتر بخوانید... پلی‌آف لیگ NBA|دومین شکست متوالی قهرمان/ دنور حریف کلیپرز شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پلی‌آف لیگ NBA|دومین شکست متوالی قهرمان/ دنور حریف کلیپرز شد واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گزینه‌های موقت سرمربیگری و سرپرستی استقلال مشخص شدند ۲ حیدری: خریدهای پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند/ پهلوان جای ترابی را پر می‌کند ۳ وضعیت نامعلوم کریمی و ناراحتی کاپیتان استقلال ۴ نظر ۳ کارشناس داوری درباره قضاوت بنیادی‌فر در فینال جام حذفی فوتبال ۵ اشتباه عجیب ایتالیایی‌ها در اولین بازی‌شان در لیگ ملت‌های اروپا/‌ کیه‌لینی قربانی شد! ۶ مسی: هرگز قصد نداشتم بارسلونا را به دادگاه بکشانم/ می‌مانم چون تنها راه رفتنم پرداخت غرامت ۷۰۰ میلیون یورویی بود ۷ ترفند مدیرعامل استقلال برای فرار از فشارها؛ بازی با اسم استراماچونی و پنهان شدن پشت نام مربی ایتالیایی ۸ درگیری فیزیکی و شدید چند بازیکن استقلال در فرودگاه/ مجیدی خداحافظی کرد مهمترین اخبار ورزشی پولادگر: انتخاب فدراسیونِ برتر جهان ثمره تلاش و همت خانواده بزرگ تکواندوست/ برگزاری سمینار علمی بین‌المللی گم شد! حیدری: خریدهای پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند/ پهلوان جای ترابی را پر می‌کند مهربان: اخبار برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی ضد و نقیض‌ا‌ند/ علیرضا کریمی هنوز تمرین را آغاز نکرده است اعلام سه شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند حاجی‌بابایی: ستاد ملی مقابله با کرونا رسما مسئولیت بازگشایی مدارس را برعهده بگیرد آغاز سال تحصیلی کرونایی در سایه برخی ابهام‌ها ، دلنگرانی‌ها و امیدها فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال نیمه نهایی کنفرانس پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج ناامید کننده خود در لیگ عربستان این بار برابر ابها با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الاتحاد بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید، در ادامه نتایج ناامید کننده خود در فصل جاری با نتیجه سه بر یک برابر ابهای رده شانزدهمی شکست خورد تا شرایط برای گایاردو بسیار سخت شود.

الاتحاد با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند تا اختلافش با الهلال صدرنشین به ۳۳ امتیاز افزایش پیدا کند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی بماند.

کریم بنزما در این بازی هم به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش‌ را همراهی کند.

در دیگر بازی برگزار شده الاتفاق با هدایت استیون جرارد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر الفیحاء شکست خورد.

الاتفاق با جرارد نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری کسب کرده و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال قرارداد این سرمربی انگلیسی تمدید شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • هنرنمایی‌هایی دانچیچ و اروینگ برای دالاس
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی