Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بابت اشتباه سهوی که در انتخاب ترکیب اصلی آتزوری برای بازی با بوسنی مرتکب شد، توضیحاتی داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (جمعه) در اولین بازی‌‌اش از دومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس مقابل بوسنی و هرزگوین به تساوی یک - یک رضایت داد، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: این تساوی، برنامه ما را تغییر نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه بازی ما برای تقابل با هلند تغییر خواهد کرد و تغییراتی در ترکیب ایجاد خواهیم کرد.

وی همچنین درباره اشتباهی که کادر فنی تیم ملی ایتالیا در نوشتن ترکیب اصلی مرتکب شد و به جای نوشتن نام جورجو کیه‌لینی در فرم رسمی، به اشتباه نام فرانچسکو آچربی را نوشتند، اظهار داشت: این تقصیر من بود. آنها ترکیب را پیش از تسلیم کردن به مسئولان برگزاری مسابقات، به من نشان دادند، اما من عینکم همراهم نبود و آن را تأیید کردم. اصلاً متوجه نشدم که نام آچربی در ترکیب است و خبری از نام کیه‌لینی نیست!

اشتباه عجیب ایتالیایی‌ها در اولین بازی‌شان در لیگ ملت‌های اروپا/‌ کیه‌لینی قربانی شد!

مانچینی افزود: به‌هرحال ما این برنامه را داشتیم که آچربی در یک بازی به میدان برود و کیه‌لینی در بازی دیگر. پیش از بازی هم از جورجو پرسیده بودم که می‌خواهی در این بازی به میدان بروی یا در بازی با هلند که او گفت می‌خواهد در این دیدار به میدان برود، اما حالا باید از کیه‌لینی در بازی با هلند استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان خاطرنشان کرد: این‌طور نبود که ما به جای یک مدافع، یک دروازه‌بان را به زمین بفرستیم و در نهایت تفاوت عظیمی وجود نداشت، اما این درست است که ما مرتکب اشتباه سهوی شدیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جورجو کیه‌لینی روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین تیم ملی فوتبال ایتالیا بیشتر بخوانید... مانچینی تونالی را از فهرست ملی‌پوشان ایتالیا خط زد/ جورجینیو وارد کمپ آتزوری شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مانچینی تونالی را از فهرست ملی‌پوشان ایتالیا خط زد/ جورجینیو وارد کمپ آتزوری شد واژه های کاربردی مرتبط جورجو کیه‌لینی روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین تیم ملی فوتبال ایتالیا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گزینه‌های موقت سرمربیگری و سرپرستی استقلال مشخص شدند ۲ حیدری: خریدهای پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند/ پهلوان جای ترابی را پر می‌کند ۳ وضعیت نامعلوم کریمی و ناراحتی کاپیتان استقلال ۴ نظر ۳ کارشناس داوری درباره قضاوت بنیادی‌فر در فینال جام حذفی فوتبال ۵ اشتباه عجیب ایتالیایی‌ها در اولین بازی‌شان در لیگ ملت‌های اروپا/‌ کیه‌لینی قربانی شد! ۶ مسی: هرگز قصد نداشتم بارسلونا را به دادگاه بکشانم/ می‌مانم چون تنها راه رفتنم پرداخت غرامت ۷۰۰ میلیون یورویی بود ۷ ترفند مدیرعامل استقلال برای فرار از فشارها؛ بازی با اسم استراماچونی و پنهان شدن پشت نام مربی ایتالیایی ۸ درگیری فیزیکی و شدید چند بازیکن استقلال در فرودگاه/ مجیدی خداحافظی کرد مهمترین اخبار ورزشی پولادگر: انتخاب فدراسیونِ برتر جهان ثمره تلاش و همت خانواده بزرگ تکواندوست/ برگزاری سمینار علمی بین‌المللی گم شد! حیدری: خریدهای پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند/ پهلوان جای ترابی را پر می‌کند مهربان: اخبار برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی ضد و نقیض‌ا‌ند/ علیرضا کریمی هنوز تمرین را آغاز نکرده است اعلام سه شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند حاجی‌بابایی: ستاد ملی مقابله با کرونا رسماً مسئولیت بازگشایی مدارس را به‌عهده بگیرد آغاز سال تحصیلی کرونایی در سایه برخی ابهام‌ها ، دلنگرانی‌ها و امیدها فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جورجو کیه لینی روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال ایتالیا جورجو کیه لینی روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال ایتالیا تیم ملی فوتبال ایتالیا کیه لینی کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی

یوونتوس و میلان، تیم‌های سوم و دوم جدول به مصاف یک‌دیگر می‌روند؛ این مسابقه می‌تواند در تعیین رتبه‌های دو تیم در پایان فصل، تعیین‌کننده باشد.

طرفداری | در هفته 34 سری آ ایتالیا 24-2023، دو تیم میلان و یوونتوس که حال‌وروز چندان خوبی ندارند، ساعت 19:30 امروز شنبه در استادیوم آلیانز تورین با قضاوت مائوریتزیو ماریانی مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

ترکیب ابتدایی یوونتوس و میلان یوونتوس (2-5-3): شزنی | گاتی، برمر، دنیلو | وه‌آ، کامبیاسو، لوکاتلی، رابیو، کوستیچ | ییلدیز، ولاهوویچ میلان (1-3-2-4): منیان | موسی، شاو، گابیا، فلورنتزی | عدلی، ریندرس | پولیشیچ، لوفتوس‌چیک، لیائو | ژیرو

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب