Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حیدری گفت: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طی ۲ روز در نوبت‌های صبح و عصر و در هر نوبت با حضور ۲۵ نفر در بابل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(15شهریور) در گفت‌وگویی با خبرنگاران از برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طی دو روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 18 و 19 شهریورماه در بابل برگزار می‌شود، افزود: آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل میزبان این دوره از مسابقات است.

 

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف تحت تدابیر ویژه توصیه‌های پزشکی و با رعایت کامل فاصله‌گذاری‌ها برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: خواهران در روز سه‌شنبه 18 و برادران در روز چهارشنبه 19 شهریورماه در نوبت‌های صبح و عصر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در هر نوبت 25 نفر در محل برگزاری مسابقات حضور دارند تا هیچ‌گونه تجمعی صورت نگیرد.

 

وی با اشاره به استقرار دائمی نمایندگان مرکز بهداشت در محل برگزاری مسابقات، بیان کرد: محل برگزاری مسابقات به‌صورت مرتب ضدعفونی شده و به همراه آوردن همراه توسط متسابقین ممنوع می‌باشد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: این دوره از مسابقات با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور عموم مردم نخواهیم داشت و تنها متسابقین به صورت محدود و در زمان‌های مشخص شده در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا خواهند کرد و پس از قرائت محل برگزاری مسابقه را ترک می‌کنند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی متسابقین قرآنی مدیرکل اوقاف مازندران مسابقات قرآن اوقاف چهل و سومین دوره مسابقات پروتکل های بهداشتی محل برگزاری قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی