Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-08@21:06:46 GMT

خدمات ویژه بانک سامان برای فعالان ترخیص کالا

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۶۴۸۱

خدمات ویژه بانک سامان برای فعالان ترخیص کالا

امتداد -بانک سامان، برای افراد و شرکت های فعال در حوزه ترخیص کالا خدمات ویژه‌ طراحی و ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بانک سامان خدمات ویژه‌ای برای افراد و شرکت‌های فعال در حوزه ترخیص‌کاری که در فرآیند ترخیص کالا، نیازهای مختلفی مثل دریافت ضمانت‌نامه گمرکی، تأمین نقدینگی در پرداخت هزینه‌های مختلف ترخیص کالا و مدیریت حساب‌های هر پرونده گمرکی دارند، طراحی و عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خدمات شامل صدور ضمانت‌نامه گمرکی برای ترخیص‌کاران بدون نیاز به نیاز به حضور صاحب کالا، ارائه خط اعتباری برای پرداخت هزینه‌های ترخیص کالا و ارائه تنخواه کارت به تعداد ترخیص کاران برای پرداخت و مدیریت یکپارچه هزینه های ترخیص کالا از حساب شرکت، است.علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.ir و یا به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین تلفن ۰۲۱۶۴۲۲ نیز در این خصوص به مشتریان مشاوره می‌دهد. لازم به ذکر است که شعب آبادان، اهواز، بوشهر و بندرعباس نیز آماده ارائه این خدمات به ترخیص‌کاران است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ترخیص کالا بانک سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مدیران و کارشناسان بانک شهر با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ضمن تشریح دستاوردهای خود در شبکه بانکی و حمایت های صورت گرفته از فعالان صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به تبیین اهداف و برنامه های این بانک در حوزه انرژی می پردازند.

بانک شهر با حضور در این نمایشگاه علاوه بر تلاش مبنی بر همکاری بیشتر با مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید و برگزاری جلسات بازاریابی با فعالان صنعت نفت به انعقاد تفاهم نامه با تعدادی از شرکت های مهم و فعال این صنعت خواهد پرداخت.

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و شرکت های فعال در این صنعت درکنار بانک ها، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار خواهند داد.

بانک شهر نیز با دعوت از تمامی فعالان صنعت نفت برای بازدید از این نمایشگاه؛ در غرفه این بانک واقع در سالن 44-2 به معرفی توانمندی‌های خود در نظام بانکی می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • شرایط ترخیص کالا با کارت بازرگانی منقضی ابلاغ شد+ سند
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • لایروبی بندر بوشهر از مطالبات فعالان اقتصادی در بوشهر
  • خدمات ویژه امداد کرمان موتور
  • مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند | فعالان اقتصادی هم پول ملی را خسارت می‌دانند!
  • مردم هیچ علاقه‌ای به نگهداری ریال ندارند | فعالان اقتصادی هم پول ملی را خسارت می‌بینند و می‌دانند!
  • ماجرای رسوب ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در بندرعباس
  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز