Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعباس لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره بهره‌برداری از ظرفیت‌های مناطق کشور در ورزش‌های مختلف اظهار کرد: خوشبختانه باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی که تیم‌های حرفه‌ای دانشگاه را مدیریت می‌کند.این باشگاه می‌تواند مشوقی برای دانشجویانِ ورزشکاری بشود که استعدادهای برتر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر دانشجویی در یک رشته ورزشی به‌صورت حرفه‌ای استعدادی از خود داشته باشد، وقتی بداند دانشگاه آزاد از این استعداد به نفع دانشجو بهره‌گیری می‌کند، بلاشک خود را به آن قله خواهند رساند نتیجه‌ای مطلوب در این راستا به‌دست بیاورد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: تدابیری اندیشیده شده تا از این پس بخش بزرگی از بازیکنان، مربیان و کادر فنی تیم‌های حرفه‌ای دانشگاه آزاد از بین دانشجویان با استعداد و استادان رشته تربیت بدنی و کارکنان کاربلد دانشگاه انتخاب بشوند. این خود به تنهایی می‌تواند به‌عنوان یک مشوق برای دانشجویان و استادان تلقی شود.

لشگری با اشاره به لزوم استعدادیابی در بین دانشجویان عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف هر ساله برگزار می‌شود و کلیه واحدهای دانشگاهی در همه استان‌های کشور در این مسابقات قهرمانی مشارکت خواهند داشت. دانشجویانی که مقام‌های برتر را در این مسابقات کسب می‌کنند و استعدادهای خود را نشان می‌دهند در سامانه استعدادهای برتر ورزشی دانشگاه ثبت می‌شوند.

وی ادامه داد: از این استعدادها در تیم‌های پایه و حرفه‌ای دانشگاه بهره‌مند می‌شویم و به فدراسیون‌های مختلف معرفی خواهند شد. لذا یکی از روش‌های مناسب برای شناسایی استعدادها و نخبگان ورزشی برگزاری مسابقات ملی در سطح دانشجویان است که با فروکش کردن بیماری کرونا به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: از سال تحصیلی جدید مقرر شده تا اطلاعات ورزشی از ورودی‌های جدید دانشگاه گرفته شود. سامانه‌ای در دست طراحی است که دانشجویان در بدو ورود خود به دانشگاه اطلاعاتی ورزشی، استعدادها، مقام‌های کسب شده و سایر اطلاعات مرتبط را در آن ثبت کرده و دانشگاه به‌منظور تقویت و پرورش این استعدادها پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

358 / 167 استعدادیابی ورزشی دانشجویان ورزش دانشگاه آزاد باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد امیرعباس لشگری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ورزش دانشگاه آزاد باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود