Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:55:01 GMT

۲۰ هزار دانش آموز گرگانی به تلفن هوشمند دسترسی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۶۶۰۹

۲۰ هزار دانش آموز گرگانی به تلفن هوشمند دسترسی ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، بهجت تربتی نژاد صبح شنبه در آیین بازگشایی مدارس اظهارکرد: در شهرستان گرگان ۲۰ هزار دانش‌آموز فاقد امکاناتی مانند موبایل و تبلت هستند.

وی افزود: از این تعداد دانش آموز، پنج هزار نفر هم فاقد کوچکترین دسترسی به امکانات آموزشی از قبیل رادیو و تلویزیون و غیره بوده که همین امر ضرورت بازگشایی و برگزاری کلاس های حضوری را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تربتی نژاد ادامه داد: در مدارس همکاران ما با رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامت دانش آموزان صیانت می کنند.

در ادامه نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: دانش‌آموزان آینده‌ساز کشور بوده و والدین هم نقش مهمی در پرورش اندیشه، هوش، دانش و غیره آنها دارند.

غلامرضا منتظری با اشاره به شیوع کرونا و آغاز بازگشایی مدارس، تأکید کرد: تلاش مسئولان برای رعایت پروتکل های بهداشتی قابل تقدیر بوده و امیدواریم در سال تحصیلی جدید مشکل خاصی نداشته باشیم.

کد خبر 5015724

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل آموزش و پرورش گلستان آغاز سال تحصیلی ویروس کرونا محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت مراسم عزاداری شیراز ماه محرم عاشورا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان بازگشایی مدارس قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی