Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@21:41:47 GMT

نامه مهم ذوبی ها به پرسپولیس و سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۶۷۵۲

نامه مهم ذوبی ها به پرسپولیس و سپاهان

سرپرست باشگاه ذوب آهن گفت: رحمان رضایی تعهد داده است ذوب آهن را به جایگاه واقعی‌اش برگرداند و باید حداقل سهمیه آسیا بگیرد.

به گزارش مشرق، احمد جمشیدی درباره انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بعد از بررسی تمام جوانب به این نتیجه رسیدیم که رحمان رضایی به عنوان سرمربی انتخاب شود و از امروز کار را شروع می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شاءالله رضایی بتواند به تعهدی که داده عمل کند. ذوب آهن باشگاه بزرگ و ریشه داری است. ان شاءالله که رضایی از عهده کار بر بیاید و با قولی که داده است، تیم را به جایگاه خودش بازگرداند.  

سرپرست باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا رضایی قول کسب سهمیه آسیا داده است؟ تاکید کرد: بله. رضایی می داند به چه باشگاه بزرگی آمده است. ذوب آهن جزو چهار، پنج تیم بزرگ ایران است و رضایی باید بتواند از عهده کار بر بیاید و حداقل سهمیه آسیا بگیرد!  

جمشیدی همچنین درباره اختلافاتی که گفته می شود در انتخاب سرمربی جدید ذوب آهن و حضور رضایی وجود داشته است، به گفتن یک جمله کوتاه بسنده کرد و گفت: اختلافی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید:

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن شد

وی درباره جدایی بازیکنان تاثیرگذار ذوب آهن در نقل و انتقالات و سخت بودن کار ذوبی ها برای فصل بعد، یادآور شد: نمی توانستیم جلوی بازیکنانی که به باشگاه تعهد نداشتند را بگیریم. متاسفانه بعضی از باشگاه ها دست و دلبازی می کنند و مبالغی پیشنهاد می دهند که وسوسه کننده است. بودجه باشگاه ذوب آهن مشخص و محدودتر است. بازیکنان با پیشنهادات جدید، تحریک  به جدایی می شوند. با این حال مطمئن باشید تیم خوبی برای فصل بعد می بندیم.

سرپرست باشگاه ذوب آهن درباره جدایی احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر و اینکه گفته می شد این بازیکنان نیم فصل قرارداد دارند، اظهار کرد: بله آنها نیم فصل قرارداد داشتند ولی توافق مالی نشده بود. البته ما به کمیته تعیین وضعیت، باشگاه پرسپولیس و باشگاه سپاهان نامه زدیم تا تکلیف این بازیکنان مشخص شود.  

جمشیدی در واکنش به انتقال محمد نژادمهدی از ذوب آهن به سپاهان تصریح کرد: تعهد و قرارداد نژادمهدی با ذوب آهن تمام شده بود. مبالغی که سایر باشگاه ها ارائه می دهند، بالا است و بازیکن هم دنبال همین است. عِرق و تعصب نسبت به قبل کمتر شده است. ما در چند پُست مشکل داریم و باید تیم را تقویت کنیم.

وی همچنین درباره وضعیت دراکو بیدوف و ایوان مارکوویچ دو مهاجم خارجی ذوب آهن خاطرنشان کرد: مارکوویچ قرارداد دارد و یک سال دیگر در تیم می ماند. ماندن بیدوف هم به نظر رحمان رضایی بستگی دارد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین رحمان رضایی تیم فوتبال پرسپولیس ذوب آهن اصفهان سپاهان دانیال اسماعیلی فر باشگاه ذوب آهن رحمان رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم پرستاره و مدعی نمایشی ضعیف و دور از انتظار ارایه کردند و سرخپوشان نتوانستند به صدر جدول صعود کنند.

دریافت 65 MB

دیگر خبرها

  • دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان
  • فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)