Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام پرستاری تهران بزرگ گفت: امسال مدارس باید آموزش بهداشت در مقابله با یک شرایط بحرانی را در اولویت کارهای خود قرار دهند زیرا ممکن است در آینده شاهد یک اپیدمی دیگر باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، آرمین زارعیان رئیس سازمان نظام پرستاری تهران بزرگ صبح امروز و در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه دولتی شهید بینایی منطقه 15 تهران و با حضور علی قربانی رئیس آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، سعید شهریاری مدیر آموزش پرورش منطقه ۱۵، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از آموزش و پرورش برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اظهار کرد: امسال مدارس باید آموزش بهداشت در مقابله با یک شرایط بحرانی را در اولویت کارهای خود قرار دهند؛  در چنین شرایطی که اپیدمی کرونا را تجربه می‌کنیم باید آموزش‌های لازم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممکن است در آینده با یک اپیدمی دیگر رو به رو باشیم و باید موضوع آموزش در حوزه مقابله با بیماری‌های واگیردار در دستور کار قرار گیرد.

همچنین علی قربانی رئیس آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه این مراسم گفت: در شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مقابله کرونا ذکر شده است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: در صورت لزوم آموزش و پرورش برای شروع مجدد آموزش مجازی اقدام خواهد کرد،  اما در حال حاضر تاکید بر حضور دانش آموزان در مدرسه است؛  لذا بسیاری از مدارس باید در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقت بالایی داشته باشند.

همچنین سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ هم در این مراسم گفت: در آموزش و پرورش تصمیم گرفتیم ۱۵ روز زودتر مدارس را شروع کنیم تا آموزش کشور لطمه نخورد؛ البته این تصمیم ملی می‌تواند کمک شایانی به سطح آموزشی کشور کند.

وی افزود: مدارس مکلف شدند تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بنا شد هیچ کلاسی با تعداد بالا تشکیل نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش منطقه ۱۵ تهران گفت: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را می‌کند هیچ آموزشی عقب نماند؛ همچنین  برنامه  شاد غنی‌تر شده است و انتظار داریم به بهترین شکل انجام شود.در ادامه این مراسم

انتهای پیام/۴۱۴۸

منبع: آنا

کلیدواژه: تهران بهداشت نظام پزشکی مدرسه شایانی پروتکل های بهداشتی آموزش و پرورش باید آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند