Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@01:32:31 GMT

معرفی کادرفنی جدید شهریار ساری

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۱۱۳

معرفی کادرفنی جدید شهریار ساری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پس از صعود شهریار ساری به جمع ۸ تیم برتر و بعد از کناره گیری علیرضا نامداری از هدایت تیم شهریار ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و همچنین جدایی محمد خوش اقبال، در تصمیمات هیات مدیره و سید ابوالقاسم صالحی مدیر عامل شهریار ساری، نصیر رتبه به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شهریار و موج سواران حریفان مرحله دوم خود را شناختند

حسن عبدالهی بازیکن ملی پوش شهریار ساری به عنوان مربی، بازیکن، به همراه حبیب منتظری به عنوان مربی، دستیاران نصیر رتبه در ادامه مسابقات لیگ برتر خواهند بود.

سایر اعضای کادر فنی شهریار ساری شامل سرپرست، پزشک، مسئولان رسانه و روابط عمومی و تدارکات در سمت خود ابقاء شده و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم شهریار ساری لیگ برتر فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی مازندران شهریار ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی

آفتاب‌‌نیوز :

تا به این جای کار که هنوز لیگ برتر امارات به پایان نرسیده مهدی قایدی شمار گل‌های خود را برای تیم اتحاد کلبا به ۹ گل رسانده است. او زمینه‌ساز ۵ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بوده و به نوعی تاثیر گذار‌ترین بازیکن تیم اتحاد کلبا در فصل جاری به‌شمار می‌رود. آخرین گل مهدی قایدی به تیم الوصل زده شد.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت فروش مهدی قایدی از ۲ میلیون دلار به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

با وجود نمایش درخشان مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات باشگاه امارات در مورد بازگرداندن این بازیکن اظهار نظری نکرده است. باشگاه استقلال علاقه‌مند است، برای فصل جدید بازی‌های مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و در صورت مبادرت به انجام این کار باید قطعی این بازیکن را بخرد. به این خاطر که جذب قرضی بازیکن لژیونر ممنوع است که با این اتفاق کار استقلال برای جذب مهدی قایدی سخت‌تر شده.

دیگر خبرها

  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس