Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:36:54 GMT

انیمیشن شکارچیان اژدها از امروز روی آنتن

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۲۰۹

انیمیشن شکارچیان اژدها از امروز روی آنتن

‍‍‍‍‍‍

پخش مجموعه انیمیشن" شکارچیان اژدها" از امروز ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه پنج سیما شروع می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انیمیشن "شکارچیان اژدها" نبردی با هیولاهای غول‌پیکر است؛ این انیمیشن محصول کشور فرانسه در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای از شنبه تا چهارشنبه به مدت 45 دقیقه پخش می‌شود. 

انیمیشن "شکارچیان اژدها" از امروز ساعت 14:15 از شبکه پنج سیما شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در خلاصه این انیمیشن آمده است: در کهکشانی که گویی هزاران سال نوری با زمین ما فاصله دارد، در یکی از منظومه‌های آن، سیاره‌ای وجود دارد همانند کره زمین ما، که در هر گوشه از آن عده‌ای مشغول زندگی‌اند.

در این دیار هیولاهای عظیم‌الجثه‌ای زندگی می‌کنند که آرامش را از مردم گرفته و رنج و وحشت را نصیب آنها کرده‌اند و در قسمت دیگری از این سرزمین، مردانی شجاع و پولادین پیکری‌اند که کارشان مبارزه با این هیولاها برای آرامش دیگران است.

گپ و گفت تسنیم با عوامل سریال "شرم"/ سریالی که بازیگران قدیمی سینما را به تلویزیون برگرداندکنداکتور شبکه نمایش، جنگی می‌شود/ 7 روز تلویزیون با آثار بردپیت

انتهای پیام/

R1515/P1397/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه پنج سیما تلویزیون رسانه ملی انیمیشن بیشتر بخوانید... داستان واقعی سریال شد/ پخش از فردا با موضوع "اهدای عضو" جدیدترین بازیگر سریال جاسوسی‌امنیتی تلویزیون مشخص شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... داستان واقعی سریال شد/ پخش از فردا با موضوع "اهدای عضو" جدیدترین بازیگر سریال جاسوسی‌امنیتی تلویزیون مشخص شد واژه های کاربردی مرتبط شبکه پنج سیما تلویزیون رسانه ملی انیمیشن پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ آپارتمانهای «جکی چان» توقیف شدند! ۲ حضور مجیدی و عوامل «خورشید» در ونیز ۳ گپ و گفت تسنیم با عوامل سریال "شرم"/ سریالی که بازیگران قدیمی سینما را به تلویزیون برگرداند ۴ رجعت امام حسین با اصحاب در عصر ظهور و سپهسالاریِ حضرت عباس ۵ وقایع روز سیزدهم محرم| از سخنرانی حضرت زینب(س) در مجلس ابن‌زیاد تا شهادت یکی دیگر از یاران امام حسین(ع) ۶ طالب‌زاده: هتاکی نشریه شارلی‌ابدو، ماجرای بیروت و اظهارات مکرون پشت‌پرده مرتبطی دارد ۷ مسیری که اسیران کربلا تا شام طی کردند/ چه زمانی اسیران عاشورا به کربلا برگشتند؟ ۸ نظر حجت‌الاسلام مؤمنی درباره روضه مکشوف/ رهبر معظم انقلاب فرمودند مستند و معقول روضه بخوانید مهمترین اخبار فرهنگی از «مجلس» اردوزبان‌ها تا «ماتم» هندوها بر عزای امام حسین(ع)/ «بندی از ترکیب‌بند محتشم هستیم ما» مسیری که اسیران کربلا تا شام طی کردند/ چه زمانی اسیران عاشورا به کربلا برگشتند؟ گپ و گفت تسنیم با عوامل سریال "شرم"/ سریالی که بازیگران قدیمی سینما را به تلویزیون برگرداند خلبان محمدیوسف احمدبیگی به همرزمان شهیدش پیوست مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت طرح تفحص از سازمان تأمین اجتماعی کلید خورد+ جزئیات طرح آغاز سال تحصیلی کرونایی در سایه ابهام‌ها ، دلنگرانی‌ها و امیدها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه پنج سیما تلویزیون رسانه ملی انیمیشن شبکه پنج سیما تلویزیون رسانه ملی انیمیشن شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های جنوا، لسترسیتی، بارسلونا و والنسیا در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز دوشنبه

فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (اندونزی - ازبکستان) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (ژاپن - عراق) ساعت ۲۱:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (جنوا - کالیاری) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آپارات‌

چمپیونشیپ انگلیس (پرستون - لسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لالیگا اسپانیا (بارسلونا - والنسیا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 749004

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات