Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیاثی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در دهمین هفته از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از صبر و ایثارگری خانواده شهید «صولت اسدی» تجلیل کردند.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در دهمین هفته از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از صبر و ایثارگری خانواده شهید «صولت اسدی» تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: خانواده های شهدا با تحمل رنج و سختی های زیاد و تقدیم فرزندان خود در جنگ تحمیلی سرمایه گذاری عظیمی برای انقلاب اسلامی داشته اند.

 

وی ابراز کرد: جوانان امروز که دوران دفاع مقدس را ندیده اند امروز با اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» و حضور در منزل خانواده های شهدا با دلاوری ها و رشادت های شهدا آشنا می شوند.

 

غیاثی بابیان اینکه جوانان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان برای حضور در مراسم تکریم خانواده های شهدا لحظه شماری می کنند گفت: هر هفته شاهد حضور تعدادی از جوانان مسجدی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در آیین تکریم خانواده های شهدا هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیگیری دغدغه های خانواده شهدا یکی از اهداف برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» است.

 

خاطرنشان می شود: شهید «صولت اسدی» متولد ۴ مرداد ۱۳۴۳ در شهر گندمان از توابع شهرستان بروجن ديده به جهان گشود، وی در رشته آموزش ابتدايی مرکز تربيت معلم شهيد رجايی شهرکرد مشغول به تحصيل بود که تصميم می گيرد برای دفاع از کشورش به جبهه برود و سرانجام بعد از سه مرحله حضور در جبهه در تاريخ ۷ مرداد ۱۳۶۵ در جزيره مجنون به مقام والای شهادت نائل می شود.

 

اين شهيد والامقام در دفتر خاطراتش، انگيزه خود را از رفتن به جبهه اين طور بيان می کند:

 

انگيزه من از آمدن به جبهه حق عليه باطل به خاطر نابودی صدام و پاسخ به ندای امام حسين (ع) که در روز عاشورا سر داد و برای زنده نگه داشتن اسلام، ياران خودش و اهل خانواده اش را به کربلا برد و جنگيد.

 

ما هم بايد به ندای امام حسين (ع) لبيک بگوييم و همچنين به فرمان و دستور امام خمينی (ره) که فرمودند رفتن به جبهه واجب کفايی است. ما سخن امام را از جان و دل مي پذيريم و اما اين يک وظيفه الهی است و انگيزه فعلی ما اين است که برای نابودی صدام و آزادی کربلایی خونين حسين (ع) و برای ادامه راه شهيدان و به خاطر دفاع از اسلام و برای نابودی ابرقدرت های تاريخ و اطلاعت از پيام امام که فرمودند «جنگ جنگ تا رفع فتنه» بايد تا وقتی فتنه بر روی زمين است بجنگيم.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم کانون فرهنگی هنری امام علی ع خانواده های شهدا کانون فرهنگی هنری امام علی سه شنبه های تکریم خانواده های شهدا طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین امیدی در اولین نشست کارگروه استانی برنامه‌های تابستانی طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در استان فارس هدف از برگزاری این نشست را غنی سازی و هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برشمرد و گفت: در این نشست‌ها می‌توان با استفاده از تجربه‌های خوب کانون‌های فرهنگی هنری موفق، چگونگی حمایت از برنامه‌های سایر کانون‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس در ادامه از پیگیری بیش از یک‌صد خدمت برای ارائه به کانون‌ها در فصل اوقات فراغت تابستان سال جاری خبر داد و افزود: این خدمات در زمینه استفاده از استخر، سینما، اردوگاه‌ها و زمین چمن فوتبال است که مراحل انعقاد تفاهم‌نامه در حال پیگیری است و برای استفاده از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او بر ارسال گزارش برنامه‌های اوقات فراغت برای انعکاس در کانال‌ها و سایت‌های خبری از سوی کانون‌ها تأکید کرد و افزود: برخی از برنامه‌های کانون‌ها پس از اطلاع‌رسانی می‌تواند الگوی مناسبی برای اجرا در دیگر کانون‌های مساجد استان باشد.

امیدی همچنین تاکید کرد: کانون‌ها پس از دریافت مجوز برنامه‌های مختلف و متعددی را با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند، اما لازم است که رشته‌های تخصصی مورد علاقه نسل نوجوان و جوان امروز را نیز مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان