Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد که فلسطین قربانی جاه‌طلبی‌های انتخاباتی دونالد ترامپ شده است و اقدامات وی همراه با آثار تخریبی برای نظام حقوقی بین‌المللی است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از القدس العربی چاپ لندن، صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین خواستار اقدامات بازدارنده علیه کشور‌هایی شد که قدس اشغالی را پایتخت رژیم صهیونیستی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی کشور‌های عربی و اسلامی و دیگر کشور‌های جهان را به پایبندی به منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه‌های آن تشویق کرد.

عریقات همچنین خواستار اقدامات قاطع علیه کسانی شد که کشور‌ها را به ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین از جمله طرح الحاق کرانه باختری تشویق می‌کنند.

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: دولت دونالد ترامپ با اعمال فشار بر برخی کشور‌ها و یا تشویق آن‌ها به شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، بار دیگر پایبندی کامل خود را به مخالفت با قوانین بین الملل و قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و انکار حقوق ملت فلسطین اعلام کرد.

وی افزود: فلسطین قربانی جاه طلبی‌های انتخاباتی ترامپ شده است و به نظر می‌رسد تیم انتخاباتی وی آمادگی انجام هر کاری را دارند حتی اگر این اقدامات، آثار تخریبی برای روند صلح و نظم حقوقی بین الملل به همراه داشته باشد.

اظهارات صائب عریقات پس از آن مطرح می‌شود که صربستان اعلام کرده است تا ماه جولای سال اینده سفارت خود را در فلسطین اشغالی از تل آویو به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صائب عریقات جاه طلبی های ترامپ تیم انتخاباتی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما