Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:17:23 GMT

وضعیت عمومی ۱۱۱ بیمار کرونایی البرز وخیم است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۳۹۰

وضعیت عمومی ۱۱۱ بیمار کرونایی البرز وخیم است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی البرز، دکتر محمد فتحی روز شنبه افزود:  ۵۱۰ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم اولیه کرونا به بیمارستان های البرز مراجعه کردند که ۴۵ بیمار آنان به علت وخامت حال عمومی بستری شدند.

وی اظهار داشت :  مجموع کل  موارد بستری شامل  قطعی ، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  ۱۵ هزارو ۷۰۴ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۵ هزار و ۱۸۵ نفر مورد قطعی مثبت تشخیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فتحی با بیان اینکه در زمان حاضر  تعداد ۳۹۵ نفر شامل موارد  قطعی ، محتمل و مشکوک  در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد  تاکنون نتایج  آزمایش ۱۶۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ بوده است.

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: ۹۳بیمار بستری شده  در مراکز درمانی استان جوان و پایین تر از سن ۵۰ سال هستند.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته  چهار بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۶۷ نفر رسید.

 فتحی  تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۴هزار و ۳۲۹ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده که ۳۰ نفر آنان در ۲۴ ساعت گذشته بهبود یافتند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایران استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایران استان البرز ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایران استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

دیگر خبرها

  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد