Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: ترم جدید در دانشگاه امیرکبیر مجازی برگزار می‌شود و اسکان دانشجویان کارشناسی در خوابگاه‌ها را نداریم.

سیاوش خرسندی، معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص بازگشائی خوابگاه‌ها برای ترم جدید تحصیلی گفت: خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر فقط دانشجویان تحصیلات تکمیلی که با تایید استاد راهنما باشد را اسکان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حال حاضر ۴۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌های دانشگاه ساکن هستند و هر دانشجویی که درخواست اسکان آن تایید شود می‌تواند خوابگاه بگیرد. ظرفیت اسکان دانشجویان در شرایط خاص کرونایی درخوابگاه‌های امیرکبیر ۱۵۰۰ نفر است که در هر اتاق در حال حاضر یک نفر ساکن است.

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر خاطر نشان کرد: ترم جدید تحصیلی در این دانشگاه به صورت مجازی است که از ۲۹ شهریور آغاز می‌شود و  برنامه‌ای برای اسکان دانشجویان کارشناسی در خوابگاه نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر اسکان دانشجویان در خوابگاه دانشگاه امیرکبیر اسکان دانشجویان ترم جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ محمدرضا حیدری فرمانده بسیج دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در خصوص انجام فعالیت‌های اخیر در حوزه‌های مختلف بسیج دانشگاهی بیان کرد: به همت و با تلاش، اخلاص و ایثار دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سال تحصیلی گذشته گام‌ها و فعالیت‌های متعددی در عرصه‌های مختلف مبتنی بر فرامین مقام معظم رهبری انجام شد. خدا را شاکریم که با حضور بدنه تشکلی و حمایت‌های مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مخصوصا ناحیه بسیج دانشجویی استان در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، آموزشی خدمات رسانی، جهادی، معرفتی، عقیدتی، اردویی، تشکیلاتی و... گام‌های مهمی برداشته شد. در سال گذشته با رویکرد مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ایجاد دانشگاهی با نشاط و دانشگاهی جدی فعالیت‌های بسیاری انجام پذیرفت همچون برپایی برنامه‌های مناسبتی مانند روز دختر و سالروز تشکیل بسیج. در ادامه فعالیت‌های فرهنگی می‌توان به برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تاسیس و برگزاری هیئت های هفتگی دانشجویی مصباح الهدی، شب های فرهنگی خوابگاهی، مسابقات با نشاط در خوابگاه، اکران فیلم و مستند و مراسمات یادواره شهدا، تشییع شهید گمنام و سه شنبه های مهدوی در جوار مزار شهدای گمنام اشاره کرد.

وی ادامه داد: در عرصه سیاسی می‌توان به دعوت از مسئولین استانی، تجمعات دانشجویی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مناظرات انتخاباتی، تیربون های آزاد دانشجویی و مردمی، تولید نشریات، آماده سازی بردهای دانشجویی در ایام مختلف، مطالبه گری در عرصه های مختلف استانی و کشوری و کنش های سیاسی در بستر فضای مجازی اشاره کرد .

فرمانده بسیج یکی از فعالیت‌های تاثیر گزار را برگزاری اردوهای راهیان نور دانست و ادامه داد: در طول سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد همچنین فعالیت های اردویی همچون برگزاری اربعین دانشجویی ، اردوی زیارتی قم ، اردوی بازدید از نمایشگاه کتاب و اردوهای داخل شهر برای دانشجویان خوابگاهی انجام شد. همچنین در عرصه‌های جهادی و خدمت رسانی می توان به خرید موبایل برای دانش آموزان نیازمند ، جمع آوری کمک های مردمی برای مردم زلزله زده خوی، اطعام و پخت ۱۵۰۰ پرس غذای گرم برای نیازمندان در عید غدیر و اردو ها جهادی در حاشیه شهر قزوین اشاره کرد. همچنین قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در تابستان سال گذشته با استقرار ۷ روزه در دهستان چوگور طارم سفلی در ۷ روستای این منطقه در ۶ عرصه فرهنگی، آموزشی، عمرانی، پزشکی، مطالبه گری، مشاوره و روانپزشکی با حضور بیش از ۵۰ نفر از دانشجویان به مردم مستضعف آن منطقه خدمت رسانی کرد.

حیدری در مورد برگزاری تشکل‌های مختلف بسیج اظهار کرد: این دفتر با برگزاری دوره‌ی معرفتی خط امام (ره) در قم، دوره‌ی تشکیلاتی سید الشهدا (ع) در رامسر و دوره های متعدد کوتاه مدت تشکیلاتی در شهر قزوین سعی در تقویت بدنه تشکلی خود داشت. این حوزه با عنایت به وظیفه دانشجویی خود در موارد بسیار زیاد پیگیر مشکلات صنفی دانشجویان از مسئولین دانشگاه بوده و با ارتباط گیری با گروه‌ها دانشجویی مختلف و ارتباط دهی آن ها با مسئولین سعی در حل مشکلات صنفی دانشجویان عزیز داشته و در تعامل با انجمن‌های علمی تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی سعی در حمایت و حل مشکلات این گروه های دانشجویی داشته است همچنین با برپایی و تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود در ایام ثبت نام نو دانشجویان با خدمت رسانی ۱۰ روزه در ۷ عرصه مشغول به خدمت رسانی به دانشجویان عزیز بود.
با ابتکار دانشجویان بسیجی ۲ طرح در ایام ثبت نام انجام شد.استقرار سیستم نظام وظیفه با رایزنی با فرماندهی انتظامی استان و حضور دانشجویان به صورت جهادی در این غرفه مشکل رفت و آمد دانشجویان به داخل شهر برای انجام خدمات نظام وظیفه حل شد و این خدمت در یکی از دفاتر دانشگاه به صورت صبح تا شب همه روزه انجام میشد. همچنین با طراحی طرح «از من بپرس» در مراحل مختلف ثبت نام دانشجویان راهنمایی‌های متعددی را دریافت کردند.

وی تاکید کرد: تشکیل مجمع عافا (دفاتر بسیج دانشجویی ۴ دانشگاه بزرگ استان ) از مهمترین دستاوردهای این دفتر در سال گذشته به حساب می‌آید.

محمدرضا حیدری در خصوص فعالیت تشکل‌ها در حوزه رسانه و عرصه های علمی گفت: در حوزه‌های رسانه با تشکیل تیم حرفه‌ای و تخصصی و جذب امکانات تخصصی لازم از مجموعه سازمان بسیج دانشجویی و سپاه استان قزوین مشغول به تولید محتوای با کیفیت و دانشجویی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی هستیم. در عرصه‌ علمی با برگزاری نشست‌های تخصصی معرفی رشته‌های تحصیلی در ابتدای سال، نشست های علمی مختلف، بازدید های علمی شهاب همچون بازدید از نیروگاه برقی شهید رجایی، دادگاه های خانواده، مجلس شورای اسلامی می‌توان اشاره کرد.

فرمانده بسیج دانشگاه آزاد قزوین در پایان خالصانه از زحمات دانشجویان بسیجی قدردانی کرد و افزود: از زحمات دانشجویان بسیجی این دانشگاه که مجاهدانه مشغول بست گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع تمام جانبه از این آرمان‌ها هستند ممنون و سپاسگزارم. همچنین از حمایت‌های ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین و فرمانده محترم این رده جناب آقای دکتر محمدی و حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و جناب دکتر زینالی ممنونم و امیدوارم که در ادامه شاهد همکاری های بیش از پیش مجموعه دانشگاه باشیم.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1226827 برچسب‌ها بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی