Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:31:28 GMT

تمجید سایت فیبا از ملی‌پوش بسکتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۴۳۸

تمجید سایت فیبا از ملی‌پوش بسکتبال ایران

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال به تمجید از بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیش از 10 سال از برگزاری نخستین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر 16 سال آسیا در سال 2009 می‌گذرد. بسیاری از نوجوانان سال 2009 بعدها به ستاره‌های تیم ملی کشور خود تبدیل شدند. سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، یکی از این ستاره‌ها را سجاد مشایخی معرفی کرده و در این مورد نوشته است:

قدرتنمایی بسکتبال ایران در آسیا از سال 2007 آغاز شد و برنامه‌هایی که برای تیم نوجوانان ایران در نظر گرفته شده بود، نشان داد که این پیشرفت فقط متعلق به تیم بزرگسالان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نوجوانان زیر 16 سال ایران در یک دیدار حساس و دیدنی با شکست 82 بر 81 مقابل کره جنوبی به فینال قهرمانی آسیا نرسید و در بازی رده بندی با پیروزی 83 بر 73 مقابل فیلیپین در وقت‌‌های اضافه،‌ روی سکوی سوم آسیا در سال 2009 ایستاد.

طباطبایی: تیم‌ها نگران برگزاری لیگ بسکتبال نباشند

در تیم سال 2009 ایران، بازیکنان مستعد زیادی حضور داشتند، ولی در این بین تنها سجاد مشایخی پرش بلندی به مراحل بالاتر بسکتبال ایران داشت. او با کسب میانگین 6.4 امتیاز در هر بازی، امتیازآورترین بازیکن تیم زیر 16 سال ایران نبود، ولی حالا سابقه دو دوره حضور در کاپ آسیا را دارد که آخرین آنها در سال 2017 و کسب مدال نقره بوده است.

مشایخی در مسابقات سال 2017 که تیم ملی ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید به طور متوسط در هر دیدار 12.8 امتیاز کسب کرد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال بیشتر بخوانید... زمان شروع لیگ برتر بسکتبال مشخص شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زمان شروع لیگ برتر بسکتبال مشخص شد واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گزینه‌های موقت سرمربیگری و سرپرستی استقلال مشخص شدند ۲ حیدری: خریدهای پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند/ پهلوان جای ترابی را پر می‌کند ۳ وضعیت نامعلوم کریمی و ناراحتی کاپیتان استقلال ۴ نظر ۳ کارشناس داوری درباره قضاوت بنیادی‌فر در فینال جام حذفی فوتبال ۵ اعلام سه شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال ۶ مسی: هرگز قصد نداشتم بارسلونا را به دادگاه بکشانم/ می‌مانم چون تنها راه رفتنم پرداخت غرامت ۷۰۰ میلیون یورویی بود ۷ اشتباه عجیب ایتالیایی‌ها در اولین بازی‌شان در لیگ ملت‌های اروپا/‌ کیه‌لینی قربانی شد! ۸ ترفند مدیرعامل استقلال برای فرار از فشارها؛ بازی با اسم استراماچونی و پنهان شدن پشت نام مربی ایتالیایی مهمترین اخبار ورزشی پولادگر: انتخاب فدراسیونِ برتر جهان ثمره تلاش و همت خانواده بزرگ تکواندوست/ برگزاری سمینار علمی بین‌المللی گم شد! حیدری: خریدهای پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند/ پهلوان جای ترابی را پر می‌کند مهربان: اخبار برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی ضد و نقیض‌ا‌ند/ علیرضا کریمی هنوز تمرین را آغاز نکرده است اعلام سه شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌ / تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ـ عملیاتی سرانجام راهپیمایی اربعین ۹۹| روحانی: امسال سفر زیارت اربعین نخواهیم داشت رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال بسکتبال ایران سال 2009

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه دوم خوب نبودیم و حتی می‌توان گفت اصلا بازی نکردیم، پیروزی غیر ممکن شد و به بازیکنان استراحت دادیم.

مهران حاتمی پس از شکست تیمش برابر طبیعت تهران در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی اظهار کرد: در نیمه دوم خوب نبودیم و اواخر کوارتر به نتیجه رسیدیم که به بازیکنان خود استراحت دهیم، چون می‌دانستیم امکان بازگشت به بازی وجود ندارد.

‌وی افزود: می‌توان گفت در نیمه دوم اصلا بسکتبال بازی نکردیم، اشکالات زیادی داشتیم که باید روی آن تمرکز کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. 

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: دوشنبه روز دیگری خواهد بود و نمایش بهتری خواهیم داشت. 

سینا فتحی، مربی تیم بسکتبال طبیعت تهران نیز پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول تمرکز کمتری روی بازی داشتیم، هم در دفاع و هم در حمله این شرایط وجود داشت، حتی در کوارتر نخست که بازی را بردیم به این دلیل بود که ذوب‌آهن از موقعیت‌های خود استفاده نکرد. 

او ادامه داد: در نیمه دوم خیلی آماده بودیم و تمرکز کافی وجود داشت، در مرحله قبل ۵ بازی انجام دادیم و فشار زیادی بر روی تیم وجود داشت اما خوشحالم توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم. 

فتحی تصریح کرد: ما در مرحله قبل در حالی‌ موفق به صعود شدیم که بازی نخست را باخته بودیم، بنابراین برد اول ما در این مرحله با وجود این که بسیار روحیه‌بخش است اما نمی‌تواند تضمین‌کننده صعود باشد. 

مربی تیم طبیعت گفت: باید در بازی‌های بعدی نیز نمایش خوبی را ارائه دهیم، دو تیم در سطحی هستند که بازی در خانه یا خارج از خانه به اندازه‌ای که تصور می‌شود بر روی نتیجه اثرگذار نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران