Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@05:40:46 GMT

مشکل گلخانه داران اشکذری در حال مرتفع شدن است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۴۴۲

مشکل گلخانه داران اشکذری در حال مرتفع شدن است

هادی نسب فرماندار اشکذر از حال مشکل گلخانه داران اشکذری و تقسیطی شدن قبوض گاز آن‌ها با همکاری شرکت گاز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی هادی نسب در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اعتراض برخی از گلخانه داران اشکذری، گفت: با توجه اینکه تعداد گلخانه‌های موجود در این شهرستان بیش از 800 مورد است ولی طبق آماری که شرکت گاز ارائه کرده، دو برابر این تعداد عَلُمَک گاز در این گلخانه‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اشکذر اضافه کرد: طبق گفته شرکت گاز، این گلخانه داران برای شروع کارشان در سال جدید باید مبالغ باقی‌مانده از قبوض خود را پرداخت کنند تا بتوانند ازسرگیری فعالیت خود را داشته باشند.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز همین مطرح بود که ما به شرکت گاز اعلام کردیم تا زمان پرداخت قبوض باقی‌مانده را به زمان آیش که همان زمان کشت جدید گلخانه‌ها است موکول کنند.

هادی نسب بابیان اینکه گلخانه داران در حال حاضر به دنبال اقساطی کردن قبوض خود بودند افزود: شرکت گاز با ارائه چک مخالف است چون دستگاه‌های نظارتی اجازه این کار را به آن‌ها نمی‌دهد.

فرماندار اشکذر عنوان کرد: برخی از بدهی‌های گلخانه داران اشکذری متأسفانه سنگین است و اقدامی برای پرداخت نکرده‌اند و انتظار دارند که به‌مانند سال‌های گذشته با آن‌ها مماشات صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قرار بر تقسیط شدن قبوض گاز گلخانه داران شده است اذعان داشت: باید به شکلی باشد که گلخانه داران مکلف به پرداخت قبوض خود باشند و هم اینکه شرکت گاز همکاری لازم را داشته باشد تا تولید این افراد با مشکل مواجه نشود.

هادی نسب گفت: قرار بر این شد تا گلخانه داران به‌صورت اقساطی بدهی‌های خود را بپردازند و اینکه در طول سال اقدام به پرداخت قبوض کنند تا سال بعد مشکل این‌چنینی نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت گاز هادی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،کارشناس امور باغداری جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:این میزان گلخانه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.
عبدالله جعفری صرفه جویی در مصرف آب، افزایش تولید و انتقال محصولات جالیزی به گلخانه را از مهمترین اهداف احداث گلخانه دانست.
وی میگوید: با بهره‌برداری تولید در این سطح گلخانه در استان، به ازای هر هکتار ۱۲ نفر به صورت مستقیم صاحب شغل خواهند شد.
هم اکنون بیشترین میزان تولید محصولات گلخانه‌ای مربوط به گوجه فرنگی است و ۱۴ واحد گلخانه در استان به کشت این محصول می‌پردازند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رصد آسمان بر بلندای کوه | بزرگ‌ترین تلسکوپ ایران کجاست؟
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی