Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@14:43:50 GMT

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۴۷۹

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز ۱۵ شهریور جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به نزدیک چهار هزار میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «آریان»، «وملی» و «ثشاهد» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری پارس آریان ۵۳۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «بپیوند»، «ثبهساز» و «امین» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۶۰ میلیارد تومان (۶۵ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان (۴۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۸ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰۰ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف برق و انرژی پیوندگستر پارس (بپیوند) به ۳.۳ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"خودرو و ساخت قطعات" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۹۶۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۷۹۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم" با تقاضای خرید ۳۲۵ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۶ درصد از هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۴۱ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع: الف

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد