Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@11:44:22 GMT

ممنوعیت یک ماهه حفاری در معابر پر تردد تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۶۴۰

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، شهردار تهران به شهرداران مناطق دستور داد تا یک ماه آینده اجازه حفاری‌های گسترده در مسیر‌های اصلی تردد شهر داده نشود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حناچی در حاشیه جلسه ستاد کنترل و نظارت ترافیکی شهرداری تهران با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید به علت شرایط کرونایی متفاوت است، افزود: به شهرداران مناطق دستور داده شد برای تسهیل تردد و ایمن سازی معابر شهری برای دانش آموزان تا حدود یک ماه آینده اجازه حفاری‌های گسترده در مسیر‌های اصلی تردد شهر داده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار تهران ادامه داد: معمولاً بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و حدود ۳۰ درصد به ترافیک حمل و نقل می‌افزاید، اما امسال با توجه به شرایط کرونایی، وضع متفاوتی داریم با این همه هرچند امسال بخش از فعالیت‌های حضوری مدارس به دلیل شرایط ویژه و محدود شده است، اما به هر صورت باید آماده باشیم.
وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی در کارگروهی برای ایمن‌سازی مدارس با حضور شهرداران مناطق تشکیل یافته است، اضافه کرد: با تمهیدات پیش بینی شده، باید کاری کرد که والدین از شرایط دانش‌آموزان در مسیر‌ها اطمینان خاطر داشته باشند.
شهردار تهران با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های عملیاتی ستاد، شناسایی مدارس تاثیر گذار در ایجاد بار ترافیکی سنگین در شهر است گفت: نظارت و مدیریت بار ترافیکی و ارائه خدمات حمل و نقلی به کودکان استثنایی مورد توجه شهرداری بوده است.
حناچی نظارت بر ایمن سازی مسیر‌های توسط دانش آموزان و نصب تجهیزات مورد نیاز در معابر منتهی به مدارس را از دیگر فعالیت‌های ستاد نظارت ترافیکی شهرداری دانست.
وی افزود: تاکید کامل و دستورالعمل‌های ابلاغی معاون حمل و نقل عمومی و مناسب سازی و آنالیز کردن مسیر‌های عبور پیاده از دیگر فعالیت‌ها بوده است.
شهردار تهران با اشاره به آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل پایتخت برای جابجایی دانش آموزان گفت: کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های مترو و بهره گیری از ظرفیت حداکثری اتوبوس‌های شرکت واحد و همچنین نظارت بر عملکرد سرویس مدارس در تاکسیرانی از اقدامات صورت گرفته همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید است. برچسب ها: حناچی ، پر تردد ، ممنوع ، شهردار تهران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حناچی پر تردد ممنوع شهردار تهران آغاز سال تحصیلی شهردار تهران مسیر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت