Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و کاپیتان تیم پرسپولیس تاکید کرد که در روزهای سخت کرونا باید به یاد هم بود و به یاری هم شتافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید جاسمیان در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: کرونا شرایط زندگی را برای همه سخت کرده و باید در این دوران بیشتر مراقب هم بود و احوال یکدیگر را جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بسیاری ممکن است به دلیل شرایط کنونی دچار مشکلاتی در کسب و کار خود شده باشند و باید با همدلی به یاری همدیگر بشتابیم تا این روزهای پرالتهاب را به سلامت و با کمترین آسیب روحی و جسمی از سر بگذرانیم.

جاسمیان با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در زندگی فردی و اجتماعی مهم است، گفت: ورزش و فوتبال نیز از زندگی جدا نیست و قطعا باید مسابقات و بازی ها با رعایت کامل پروتکل ها انجام شود. درست است بازی فوتبال با تماشاچی معنا پیدا می کند ولی قطعا در شرایط کنونی برگزاری لیگ بدون تماشاچی کاری بسیار درست بود و نباید سلامتی را فدای هیجانات کرد.

او اضافه کرد: چهارمین قهرمانی پرسپولیس اتفاق خوبی بود و نشان داد با اعتماد به مربی داخلی هم می توان به قهرمانی رسید. ما مربیان داخلی خوبی داریم چرا باید سرمایه ورزش را برای مربیان خارجی که بیشترشان هم مربیان درجه چندم هستند هزینه کنیم.

پیشکسوت فوتبال با تاکید بر احترام به پیشکسوتان گفت: جوانان به ویژه فوتبالیست های جوان با خواندن سرگذشت پیشکسوتان و بزرگان ورزش باید الگوبرداری کنند و بدانند قبل از ورزش احترام و اخلاق و البته جوانمردی حرف اول و آخر را می زند.

جاسمیان با تشکر از صندوق حمایت به دلیل پیگیری احوال پیشکسوتان ورزش اظهار کرد: حضور دکتر ابطحی به عنوان مدیرعامل صندوق نقطه عطفی در خدمات صندوق بود. در دو سال گذشته اقدامات موثری در راستای تکریم پیشکسوتان انجام شده که در نوع خود بی نظیر است.

او ادامه داد: اقدامات اخیر صندوق بسیار و خوب بوده و موجب پایه گذاری خدمت و تکریم بیشتر به پیشکسوتان است برنامه هایی چون برگزاری تجلیل و تولد کاری زیبایی بود که در قلب و ذهن ما به یادگار مانده و امیدواریم با پایان کرونا شاهد استمرار این برنامه ها باشیم.

جاسمیان گفت: اثر معنوی و مثبت این مراسم ها علاوه بر پیشکسوتان در خانواده هایشان نیز مشهود است آن ها از اینکه پدر یا همسرشان فراموش نشده و زحماتش قدر دانسته، خشنود می شوند. همچنین ورزشکاران جوان نیز با دیدن این قدرشناسی ها به آینده بعد از ورزش حرفه ای خود امیدوار می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمید جاسمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند

یک مقام صندوق بین‌المللی پول گفت، در صورت سقوط نظام مالی جهانی و دلار آمریکا، گروه بریکس می‌تواند جایگزینی برای آن ارائه کند.

به گزارش ایسنا، «الکسی موژین» عضو هیئت مدیره صندوق بین‌المللی پول گفت: اگر نظام مالی جهانی سقوط کند، کشورهای عضو گروه بریکس می‌توانند جایگزینی برای دلار آمریکا پیدا کنند.

موژین گفت: «مباحث زیادی درباره کمبودهای نظام مالی کنونی مطرح شده است. علاوه بر آن، بسیاری از مقالات باور دارند گروه بریکس می‌تواند جایگزینی برای سیستم مالی کنونی ارائه دهد.»

به گفته این مقام صندوق بین‌المللی پول کشورهای عضو بریکس می‌توانند یک واحد جدید ارائه کنند که در صورت سقوط دلار و نظام پولی جهان، آن را جایگزین کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • روایت سلیمی نمین از تندروهای مهدی نصیری / او تا نقطه سقوط کامل پیش خواهد رفت / اصلاح‌طلبان پرچم‌داری او را نخواهند پذیرفت
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم