Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:05:57 GMT

توصیه‌های پلیس آگاهی همزمان با بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۷۵۶

توصیه‌های پلیس آگاهی همزمان با بازگشایی مدارس

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی از والدین دانش‌آموزان خواست استفاده از سرویسهای مجاز را برای جابجایی فرزندان خود مورد توجه قرار دهند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ شهاب امینی با تشریح اقدامات پلیس در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود مأموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه‌سازی و ارائه هشدارهای پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه کند تا از این طریق، آسیبهای احتمالی به هموطنان کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی به والدین توصیه کرد که فرزندان خود را در سرویسهای مجاز و مورد تأیید مدارس ثبت‌نام کرده و به آنها آموزش دهند که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودروهای مجاز (تاکسی و...) استفاده کنند.

وی با اشاره به لزوم ارائه آموزشهای لازم به فرزندان گفت: والدین باید به دانش‌آموزان بیاموزند در صورت جاماندن از سرویس مدارس، خونسردی خود را حفظ کرده و با هماهنگی اولیای مدرسه، بهترین شیوه را برای برگشت به منزل انتخاب کنند.

این مقام انتظامی از والدین خواست از آراستن فرزندان خود به زیورآلات در مسیر مدرسه خودداری کرده و به آنها گوشزد کنند تا هیچگاه به تنهایی مدرسه را ترک نکنند و دعوت افراد ناشناس را برای همراهی یا حتی بازی نپذیرند.

امینی خاطرنشان کرد: والدین و اولیای مدرسه هرگونه غیبت و عدم حضور به موقع فرزندان و دانش‌آموزان را مورد توجه و پیگیری جدی قرار داده و و در صورت لزوم، مراتب را در اسرع وقت به پلیس گزارش تا بررسی‌های تخصصی بلافاصله آغاز شود.

سال تحصیلی حضوری دانش‌آموزان آغاز شدمهمترین نگرانی در بازگشایی مدارس بحث سلامت دانش‌آموزان بود

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس آگاهی سرویس مدارس دانش‌آموزان پلیس بیشتر بخوانید... سال تحصیلی حضوری دانش‌آموزان آغاز شد حاجی‌بابایی: ستاد ملی مقابله با کرونا رسماً مسئولیت بازگشایی مدارس را به‌عهده بگیرد آیا ضمانت اجرایی برای رعایت پروتکل‌ها توسط رانندگان سرویس مدارس وجود دارد؟! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سال تحصیلی حضوری دانش‌آموزان آغاز شد حاجی‌بابایی: ستاد ملی مقابله با کرونا رسماً مسئولیت بازگشایی مدارس را به‌عهده بگیرد آیا ضمانت اجرایی برای رعایت پروتکل‌ها توسط رانندگان سرویس مدارس وجود دارد؟! واژه های کاربردی مرتبط پلیس آگاهی سرویس مدارس دانش‌آموزان پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ بررسی پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس ۲ روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است ۳ بی‌پرده با کانون سردفتران (۱) / چرا الزام به "ثبت سند خودرو" در دفترخانه را حذف نمیکنید؟!/ الزام قانون به استقرار دفاتر ثبت در مراکز تعویض پلاک! ۴ جدول زمانی آموزش تلویزیونی نخستین روز سال تحصیلی جدید ۵ بالاترین نرخ سقط جنین در جهان مربوط به کدام کشور است؟ ۶ اجرای همسان‌سازی حقوقها برای ۹۰ درصد بازنشستگان! ۷ حاجی‌بابایی: ستاد ملی مقابله با کرونا رسماً مسئولیت بازگشایی مدارس را به‌عهده بگیرد ۸ ستاد حقوق بشر: اقدام ننگین نشریه فرانسوی مصداق بارز تنفرپراکنی است مهمترین اخبار اجتماعی آغاز سال تحصیلی کرونایی در سایه ابهام‌ها، دلنگرانی‌ها و امیدها درخواست از وزیر بهداشت برای تحقیق درباره تاثیر "بخور جوش‌شیرین" در درمان و پیشگیری از کرونا حاجی‌بابایی: ستاد ملی مقابله با کرونا رسماً مسئولیت بازگشایی مدارس را به‌عهده بگیرد آخرین آمار جهانی کرونا/ عبور تعداد مبتلایان هندی از ۴ میلیون نفر + جدول تغییرات مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است نایب رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس جمهور دادند / طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰ میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲ هزار تومان پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌ / تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ـ عملیاتی سرانجام راهپیمایی اربعین ۹۹| روحانی: امسال سفر زیارت اربعین نخواهیم داشت+فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرویس مدارس دانش آموزان پلیس پلیس آگاهی سرویس مدارس دانش آموزان پلیس حاجی بابایی سرویس مدارس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم

از یک میلیون و پانصد هزار دانش آموز استان خراسان رضوی، حدود ۵ درصد از اتباع ۲۲ کشور هستند.

به بهانه روز معلم به یکی از مدارس اتباع خارجی رفتیم و هر کلاس درسی که سر می‌زدیم در حال تزئین کلاسهای خود بودند؛ دانش آموزانی که هر آنچه در توانشان بود دریغ نکردند تا این روز را در کنار معلم خود جشن بگیرند.

هر کدامشان به نحوی این روز را به معلمان خود تبریک گفتند؛ یکی جمله‌ای در وصف معلم گفت، دیگری دلنوشته ای خواند و دانش آموزانی که معلم را همچون مادر می‌دانستند؛ مادرانی که چه در خانه چه در مکاتب مسئول آموزش نسل آینده این جامعه را برعهده دارند.

همچنین تعدادی از دانش آموزان نیز در وصف وطن خود همخوانی اجرا کردند.

هم اکنون از ۲۲ کشور جهان در مدارس استان خراسان رضوی در حال یادگیری علم و دانش در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است