Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:14:27 GMT

تیم فوتسال کراپ به دنبال مصطفی طیبی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۷۹۱

تیم فوتسال کراپ به دنبال مصطفی طیبی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال کراپ الوند در ادامه خرید‌های نقل و انتقالاتی خود قصد دارد مصطفی طیبی بازیکن فصل گذشته مس سونگون را به خدمت بگیرد.

طیبی پس از اینکه قراردادش با مس سونگون به پایان رسید تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و حال شنیده می‌شود که او صحبت‌هایی را با مدیران باشگاه کراپ انجام داده و در صورت توافق فصل بعد در این تیم بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ملی پوش فوتسال در یک قدمی حضور در لیگ دسته اول

تیم فوتسال کراپ الوند موفق شده بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرد. از جمله این بازیکنان می‌توان به مهدی جاوید و محسن منتظمی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

لژیونر فوتسال راهی لیگ برتر کویت می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال کراپ الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 21 مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات آمارهای تکان‌دهنده‌ای از میزان بی‌اعتمادی مردم نسبت به همدیگر و سطح بی‌اعتمادی نسبت به مسئولین بر اساس یک پایش مطرح کرد. روایت معین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!/ نمادی که می توانست نهاد شود اما نشد
  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند