Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@07:02:30 GMT

فراخوان ششمین جشنواره داستان کوتاه خاتم منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۸۰۸۵

فراخوان ششمین جشنواره داستان کوتاه خاتم منتشر شد

ششمین جشنواره خاتم با موضوع داستان و روایت داستانی با الهام از ویژگی‌های شخصیتی و سیره‌ی حضرت رسول خدا(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند با توجه به شرایط شرکت و مقررات اعلام شده در فراخوان در این مسابقه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس فراخوان اعلام شده این مسابقه با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر برگزار می‌شود و آثار ارسالی باید حداکثر ۵هزار کلمه باشد و تألیف و ارسال آثار برای همه‌ی گروه‌های سنی، پیروان همه ادیان و مذاهب و به زبان‌های مختلف آزاد است.


بر همین اساس آثاری که تنها از طریق پست و یا از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره در فرمت‌های doc.docx و pdf به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود، به بخش مسابقه راه می‌یابد.


 آثاری به مسابقه راه می‌یابد که پیشتر منتشر نشده یا در سایر مسابقه‌ها و رویدادها ارائه نشده باشد و آثار ارسال‌شده بازگردانده نخواهد شد.


آیین پایانی این جشنواره در اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و جوایز سه اثر برتر در هر یک از دو حوزه «کودک و نوجوان» و «بزرگ‌سال» به ترتیب نفر اول ١٢٠میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار، نفر دوم ۸۵ میلیون ریال و دیپلم افتخار و نفر سوم ۵۰ میلیون ریال و دیپلم افتخار اهدا می‌شود.


هم‌چنین به نفرات چهارم تا ششم نیز ۵میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و جایزه ویژه هیات داوران به مبلغ ۵۰میلیون ریال به همراه لوح تقدیر جشنواره نیز به اثر منتخب اهدا می‌شود.


همچنین به نویسندگان برگزیده نوجوان جوایزی به ترتیب نفر اول ۳۰میلیون ریال، نفر دوم ۲۰میلیون ریال و نفر سوم ۱۰میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ دی‌ سال ۱۳۹۹ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی پستی: تهران، میدان هروی، خیابان شهید وفامنش، خیابان آزادی، خیابان شهید افتخاریان، کوچه مریم، شماره ۲۳، کدپستی ۱۶۶۹۷۴۷۴۱۴  دفتر نشر فرهنگ اسلامی ارسال کنند.


این دفتر برگزار کننده جشنواره است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهر کتاب، نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور، حوزه هنری، سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران، مجمع ناشران انقلاب اسلامی و ... از مشارکت‌کنندگان در این رویداد فرهنگی هستند.


علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند اطلاعات تکمیلی شامل برخی محورهای موضوعی داستان و روایت داستانی، معرفی تعدادی از منابع معتبر و سایر شرایط را در پایگاه‌های اینترنتی جشنواره به نشانی: www.jashnvarehkhatam.com  یا www.khatamfestival.com  یا www.khatamfestival.ir مشاهده کنند و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۲۲۹۴۱۸۰۷ – ۰۲۱۲۲۹۳۶۱۴۰ داخلی ۱۱۵ ‌تماس بگیرند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: ششمین جشنواره خاتم روایت داستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، مدیر مسئول دوفصلنامه «فقه و فقاهت» ضمن اعلام اولین فراخوان این نشریه، گفت: با توجه به راهبرد کلان مرکز تحقیقات علوم اسلامی بیان الصدق مبنی بر گروه ها و کارگروه های تخصصی فقه و اصول که دربردارنده نظریه پردازی استادان سطح عالی، طلاب و فضلای متخصص حوزه است، وجود نشریاتی که در سطح علمی پژوهشی فعالیت و اثرهای علمی را منتشر نماید، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

حجت الاسلام میرزاخان افزود: مرکز تحقیقات علوم اسلامی بیان الصدق در راستای این هدف، تلاش کرده با گردآوری استادان، اندیشمندان و دغدغه مندان این عرصه به عنوان اعضای هیئت تحریریه همچون حضرات آیات و حجج اسلام عباس کعبی، محسن فقیهی، محمد محمدی قائنی،محمد عندلیب همدانی، محمد نجفی یزدی، محمد جعفر طبسی و محمدعلی قاسمی به بررسی و بحث درباره‌ موضوعات مهم فقهی و اصولی که در جهان اسلام مورد توجه قرار گرفته‌ اند، بپردازد.

میرزاخان به بیان محورهای فراخوان پرداخت و ابراز داشت: موضوعاتی که در این فراخوان اعلام شده‌ اند شامل «فقه اقتصاد»، «فقه پزشکی»، «فقه سیاسی»، «فقه هنر و رسانه»، «فقه اجتماعی»، «فقه روان شناسی»و «مسائل مستحدثه فقهی» می باشد.

به گفته حجت الاسلام میرزاخان، اگرچه رتبه فعلی این نشریه، علمی‌ تخصصی است، ولی سعی شده مقالات این نشریه بر اساس استانداردهای مطلوب مجلات علمی‌ پژوهشی ارزیابی شوند.

وی ضمن بیان امیدواری نسبت به اخذ رتبه علمی پژوهشی افزود: در تلاش هستیم هرچه زودتر این امتیاز برای نشریه دریافت شود و برای تمامی مقالات پذیرش شده قبلی نیز اعمال گردد.

استادان و فضلای حوزه و دانشگاه می‌ توانند آثار خود را با رعایت شرایط مندرج در بخش «راهنمای نویسندگان» در سامانه نشریه «فقه و فقاهت» به آدرس https://fqaht-mpbs.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاع بیشتر با ایتا https://eitaa.com/Bayanalsidq_ir تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد