Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قائم مقام باشگاه نساجی گفت: متأسفانه برخی باشگاه‌ها با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند قیمت‌ها را بالا برده و قرارداد‌های وحشتناکی می‌بندند. تاریخ انتشار: 12:29 - 15 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۰۰۲

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نساجی مازندران در بازار نقل‌وانتقالات اظهار داشت: محمود فکری لیست خود را به ما داده و همه اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی مشغول بررسی لیست وی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می‌کنیم بازیکنانی بگیریم که به این تیم علاقه داشته باشند و موفقیتش برایشان مهم باشد. متاسفانه برخی تیم‌ها قیمت‌های کاذبی درست کردند و بخش خصوصی تنهاست.

وی با اشاره به این که بخش خصوصی توان شرکت در چنین بازار گران‌قیمتی را ندارد تصریح کرد: باشگاه نساجی سال قبل بعد از ثبات در مالکیت به همه وعده‌ها عمل کرد و امکانات خوبی به بازیکنان داد. همه اینها نشان می‌دهد می‌خواهد تیم‌داری کند، اما ما بخش خصوص هستیم و نمی‌توانیم مثل برخی تیم‌ها خرج کنیم. با توجه به شرایط اقتصادی به دنبال هزینه مناسب هستیم.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: می‌خواهیم بازیکنانی جذب کنیم که به این باشگاه و موفقیتش علاقه داشته باشند. نمی‌گویم بازیکن به مسائل اقتصادی توجه نکند، ولی این رابطه باید دو طرفه باشد. متأسفانه برخی باشگاه‌ها با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند قیمت‌ها را بالا برده و قرارداد‌های وحشتناکی می‌بندند. به نظرم بهتر است مسئولان مربوطه به این قراردادها ورود کنند. همین مسائل باعث می‌شود قیمت‌ها کاذب باشد. فعلاً ابتدای نقل‌وانتقالات است و برخی دوستان بازارگرمی می‌کنند.

سیف‌الله‌پور در مورد وضعیت چمن وزشگاه شهید وطنی که نیاز به بازسازی داشت گفت: متاسفانه به ما توجه نمی‌شود؛ تا زمانی که حمایت نشود و فقط شعار دهند اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. یک ماه قبل یعنی فردای بازی با تیم ذوب‌آهن وعده دادند چمن ورزشگاه شهید وطنی تعویض و نصب سکو‌های پشت آغاز می‌شود. بعد از گذشت یک ماه هنوز هیچ تغییری در ورزشگاه دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به این که با توجه به وضعیت این چمن امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر وجود ندارد خاطرنشان کرد: یک ماه تعطیل را از دست دادیم و اگر چمن را درست نکنند فیفا و فدراسیون فوتبال به ما اجازه برگزاری بازی در آن چمن را نمی‌دهد. این شرایط برای قائمشهر گران تمام می‌شود؛ متاسفانه فقط قول می‌دهند. تابستان است و مسابقات تعطیل، پس بهترین فرصت بود تا زیرسازی چمن تغییر کند، اما حتی یک وانت خاک هم به ورزشگاه نیاوردند تا بگوییم به فکر هستند. متاسفانه برخی فقط حرف می‌رنند و به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: سیف‌الله‌پور: افرادی که برای تعویض چمن ورزشگاه وطنی سنگ‌اندازی می‌کنند را معرفی می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال باشگاه نساجی سیف الله پور قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ژاله معماری، عضو هیئت‌علمی دانشكده تربیت‌بدنی دانشگاه الزهرا (س) در یک گفتگوی رادیویی درباره چالش‌های ورود باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی اظهار كرد: فرآیند خصوصی‌سازی موانع زیادی دارد و تنها مختص باشگاه‌ها نیست. در سایر كشورها نیز این چالش‌ها وجود دارد. متأسفانه در ایران خصوصی‌سازی به تعویق افتاده در حالی که چالش خصوصی‌سازی در همه صنایع وجود دارد.

معماری در این باره ادامه داد: امروز با توجه به فشارهای AFC و تعویق ایجاد شده در آن، خصوصی‌سازی باشگاه‌ها تنها راه ممكن بود. باید به بعد از این فكر كرد چرا كه در شرایط موجود خصوصی‌سازی بهترین راه‌حل بوده است. خصوصی‌سازی نسخه‌ای بوده كه با شرایط موجود حداكثر همخوانی را دارد.

هلدینگ خلیج‌فارس و بانک‌ها تخصص كافی برای مباحث مالی و ترازنامه‌ها را دارند. اما بقای تیم‌ها در بازی‌های آسیایی و توقعات هواداران، مورد نگرانی است و باید فكر خوبی برای آن موارد كرد تا كمترین آسیب وارد شود و فرآیند انتقال و افزایش سهم بازار انجام شود. امید می‌رود با تقویت فعالیت‌های اقتصادی این ۲ باشگاه شرایط خوبی را شاهد باشیم.

معماری با اشاره به انتقال‌های مشابه در سایر كشورها خاطرنشان كرد: خصوصی‌سازی بسیار حساس است و با توجه به جمعیت فوتبال دوست ایران باید مراقبت بیشتری از آن صورت گیرد تا به تدریج هلدینگ‌ها و بانک‌ها بتوانند سهام را وارد فرابورس كرده تا به سوددهی برسد و سهم هواداران بیشتر شود و به ۵۱ به ۴۹ برسیم. كسانی كه برای این نسخه تصمیم‌گیری كردند، به همه شرایط آن واقف بودند.

عضو هیئت‌علمی دانشكده تربیت‌بدنی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به پیش‌بینی موانع این مسیر گفت: دولت باید بخش خصوصی را حمایت كند و منابع درآمدی حق پخش و قانون کپی‌رایت نیز برای باشگاه‌ها فراهم شود. توجه بخش خصوصی در قسمت تربیت بازیكنان و خریدوفروش آنها قرار دارد و باید مراقب بود توسعه ورزش در اولویت‌های بعدی قرار نگیرد. البته در همه دنیا این‌گونه است و به همین دلیل دولت با حساسیت بالایی خصوصی‌سازی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!