Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@21:05:41 GMT

پشت پرده حضور تماشاگران تبریزی در فرودگاه تبریز

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۸۴۹۶

پشت پرده حضور تماشاگران تبریزی در فرودگاه تبریز

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:‌ به خاطر ازدحام جمعیت در فرودگاه مجبور شدیم در ورزشگاه بنیان‌دیزل حضور پیدا کنیم تا مالک باشگاه با هواداران صحبت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میرمعصوم سهرابی در خصوص برگزاری مراسم جشن قهرمانی تراکتور اظهار داشت:

باشگاه تراکتور از زمانی که به بخش خصوصی و زنوزی واگذار شد هدفش قهرمانی در لیگ و جام حذفی بود تا بتواند در مسابقات آسیایی در حد نام ایران و آذربایجان بدرخشد و ما توانستیم در دومین سال خصوصی‌سازی‌مان این موفقیت را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با حفظ ستاره‌های این تیم عنوان کرد:

همه بازیکنان به غیر از اسدی با ما قرارداد دارند ما امروز یا فردا یک جلسه با هیأت مدیره داریم تا سیاست‌گذاری‌مان مشخص شود، سال آینده تراکتور باید در آسیا حضور پیدا کند و نیاز به یک برنامه‌ریزی مدون است. سعی می‌کنیم این برنامه‌ریزی را انجام دهیم تا یک تیم خوب در حد نام ایران و منطقه آذربایجان ببندیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در رابطه با برگزاری جشن قهرمانی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی  خاطرنشان کرد:

قرار نبود مراسمی برگزار شود و هیچ برنامه‌ریزی از طرف باشگاه انجام نشد. هزاران هوادار به سمت فرودگاه آمدند و ما با هماهنگی مراجع ذی‌صلاح تصمیم گرفتیم آنجا بازیکنان‌مان را پیاده نکنیم و به سمت استادیوم بنیان‌دیزل رفتیم تا مالک باشگاه با هواداران صحبت کنند و یک دور افتخار با جام بزنیم. هیچ برنامه‌ریزی صورت نگرفته بود فقط استقبال مردم بود که در آنجا انجام شد ما نمی‌توانستیم داخل شهر این مراسم را برگزار کنیم و این یک مراسم غیرقابل پیش‌بینی شده بود.

وی خاطرنشان کرد:

ما حتی اطلاعیه‌ای هم برای برگزاری جشن ندادیم چون مردم به ورزشگاه بنیان‌دیزل آمده بودند مراسم در حد ۱۰ دقیقه برگزار شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور میرمعصوم سهرابی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم

سید عبدالصمد موسوی در نشستی با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های روز معلم پرداخت و از برگزاری جشن تکریم از مقام معلم در روز معلم خبر داد و گفت: این برنامه در تالار معلم شیراز و با حضور ۶۰۰ نفر از معلمان، مربیان و مدیران مدارس به همراه خانواده‌های آنها برگزار خواهد شد.

او افزود: از خانواده همکاران فرهنگی دعوت کرده‌ایم تا در روز معلم با حضور در بهشت فرهنگی شهدا، بر سر آرامگاه چهارده معلم شهید ناحیه ۳ شیراز حاضر شوند.

موسوی همچنین از برگزاری محفل تجلیل از مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشی، تکریم از همکاران فرهنگی هر مدرسه توسط مدیران، حضور همکاران اداری در قالب دوازده تیم در مدارس و اهدای لوح تقدیر و اهدای گل به همکاران فرهنگی، برگزاری جشن منتخبین سرود مدارس در قالب ۲۰ گروه سرود از ۲۰ مدرسه، برگزاری جشن تجلیل از ۱۳ معلم مولف که از آثارشان رونمایی خواهد شد، در روز معلم خبر داد.

حضور در نماز جمعه در روز ۱۴ اردیبهشت و برپایی میز خدمت و دیدار نزدیک با مردم، برگزاری مسابقات ورزشی برای فرهنگیان یادواره استاد شهید مرتضی مطهری، تجلیل از کارشناسان اداره، نورافشانی آسمان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ در شب دوازدهم و توزیع و نشر آثار شهید مطهری در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌هایی است که رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز به‌عنوان ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز معلم به آنها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش