Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:00:18 GMT

یک‌هزار بسته ماده مخدر شیشه در اراک کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۸۷۴۱

یک‌هزار بسته ماده مخدر شیشه در اراک کشف شد

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در پیگیری اخبار دریافتی مردمی، گزارشی از خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از محله‌های شهرستان اراک به پلیس اعلام شد که در گی آن تیمی از ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بررسی تخصصی را کلید زدند. 
 وی بیان کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس این فرد شناسایی و در هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی دستگیر و از مخفیگاه او  یک هزار بسته کوچک ماده مخدر شیشه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

کشف ۶ میلیارد ۸۵۱ میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات‌های ۲ هفته اخیرپلیس  این استان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: در این مدت، ۲۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز از سوداگران مرگ در استان مرکزی کشف و ضبط شده و قاچاقچیان  دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

وی بیان کرد: از ابتدای شهریورماه امسال کشته‌های حوادث رانندگی این استان نسبت به مدت مشابه قبل ۲۵ درصد کاهش یافته و در این مدت ۲۱ نفر بر اثر وقوع این حوادث جان خود را در جاده‌های استان مرکزی از دست داده‌اند.
 
۱۳ واحد صنفی متخلف در دلیجان مهر و موم شد
 
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: ۱۳ واحد صنفی متخلف این شهرستان در طرح‌های نظارتی یک ماهه اخیر مهر و موم شده‌اند.

سرهنگ «مجتبی جمالی » افزود: این واحدها به دلیل رعایت نکردن پروتک‌های بهداشتی مهر و موم شدند و مسئولان آن‌ها با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: به تعدادی از واحدهای صنفی شهرستان دلیجان نیز اخطار مهر و موم صادر شده و انتظار است برای کاهش شیوع ویروس کرونا همه صنوف به قوانین و مقرارات اعلام شده پایبند باشند تا با آنان برخورد صورت نگیرد.

کشف سه هزار و ۶۶۱ لیتر سوخت قاچاق در شازند
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: سه هزار و ۶۶۱ لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی بنز خاور در این شهرستان کشف و ضبط شد.  
 سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: این میزان سوخت قاچاق در ادامه طرح‌های عملیاتی مبارزه با سوخت قاچاق در یکی از مسیرهای ارتباطی این شهرستان به دست آمد.

 وی بیان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم دستگیر شده تحویل مقام قضایی شد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی انتظامی اراک استان مرکزی انتظامی استان مرکزی سوخت قاچاق مهر و موم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان