Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از آغاز انتخاب رشته کارشناسی‌ارشد این دانشگاه در 85 رشته خبر داد.

پیمان ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قائم‌شهر از آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در 85 رشته خبر داد و بیان کرد: آن دسته از داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب رشته/محل در دانشگاه آزاد اسلامی هستندT می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذيل کارنامه سازمان سنجش که در سامانه sanjesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org قابل دسترسی است، از 16 شهريور تا 25 شهريور با مراجعه به همين سامانه نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر یادآور شد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصيلی دانشگاه آزاد اسلامي همزمان با شروع انتخاب رشته از طريق سامانه azmoon.org منتشر و در اختيار داوطلبان در این سامانه قرار خواهد گرفت.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر یک نهاد قدیمی و اثرگذار است

ولی‌پور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با 260 عضو هیئت علمی تمام‌وقت 110 استاد مدعو و بیش از 35 رشته دکتری تخصصی، 85 رشته کارشناسی ارشد و 120 رشته کارشناسی و کاردانی یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آزاد اسلامی سه استان مازندران، گلستان و گیلان است که در سال 98 توانست رتبه سوم کشوری و رتبه یک استانی را در سایت ارزیابی سایمگو به دست آورد.

وی توضیح داد: متقاضیان می‌توانند در صورت هرگونه پرسش با دفتر خدمات مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در ساعات اداری شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 صبح 16 تلفن: 01142251347 - موبایل: 09025471214 تماس بگیرند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام بدون آزمون مقاطع کارشناسی و کاردانی براساس سوابق تحصيلی تا 7 مهر 99 است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش پذیرش دانشجو در سایت qaemiau.ac.ir در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر استان مازندران آزمون کارشناسی ارشد قائم شهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر کارشناسی ارشد رشته کارشناسی انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ در چالوس در مورد افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با بیان اینکه دولت امسال افزایش حقوق ۲۰ درصدی برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته است، گفت: جلسه شورای معاونین دانشگاه برگزار شد و در حال آماده سازی لایحه‌ای برای هیئت امنا هستیم که ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش حقوق دانشگاه آزاد رقم بخورد.

محمد مهدی طهرانچی افزود: آینده آموزش عالی در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و آینده کشور را رقم می‌زند.

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار نفر هفته گذشته در رشته ریاضی، شش برابر این تعداد در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که حکایت از ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش آموزان دارد و اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد

طهرانچی با بیان اینکه کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و هنر و رسانه در این جنگ، نقش جدی را بازی می‌کنند، افزود: جامعه شناسی و مخاطب شناسی در هنر و رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد که این موضوع از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد.

در این اجلاسیه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختند.

منبع: صداوسیما

کد خبر: 1228925 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها