Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس جمهور گفت: بر اساس گزارش وزارت بهداشت و درمان، در برگزاری کنکور‌ها بیش از 90 درصد پروتکل‌های بهداشتی مراعات شد و این برای ما بسیار مهم است.
به گزارش خبرگزاری آریا، روحانی در نشست امروز ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به برگزاری باشکوه عزاداری محرم تصریح کرد: از همه بزرگان و مراجع و به ویژه از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که هم با زبان و هم با عمل مردم را راهنمایی و ارشاد کردند و بحمدالله عزاداری شکوهمند توامان با مراعات پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمهور گفت: 80 درصد جمعیت در سراسر کشور پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی اجرا کردند که بسیار مهم بود، از فضای مجازی، صدا و سیما و رسانه‌ها تشکر می‌کنیم که این عزاداری را به همه خانه ها، دل‌ها و ذهن‌ها منتقل کردند. مردم عزیز امسال بیش از سال‌های گذشته عزاداری را در خانه‌ها فعال کردند و حتی دوستان و بستگان شان در خارج از کشور از طریق فضای مجازی در این مراسم عزاداری کردند.
آقای روحانی خاطرنشان کرد: امسال عزاداری شکل ویژه خود را داشت، اما از یک نظر حتی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بود چراکه شیوه‌های خاص و ابتکارات جدیدی مدنظر قرار گرفت و انصافا در این زمینه صدا و سیما و سایر رسانه‌ها کار بزرگی را انجام دادندو به خوبی مسایل منتقل شد، از همه برگزارکنندگان، مسئولان هیات‌ها، علماء و بزرگان، نیروی انتظامی و پلیس تشکر می‌کنیم که به خوبی این مراسم برگزار شد.
رییس جمهور با اشاره به رونق عزاداری‌ها در پایان ماه صفر، افزود: در این ایام نیز باردیگر همین دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد و یا اگر چیزی تغییر و یا کم یا اضافه شود ما ابلاغ خواهیم کرد، اما فقط همان پروتکل‌های دهه اول محرم مبنای کار است و در صورت تغییر در اجرای این پروتکل‌ها قاعدتا باید در جلسه هفته آینده ستاد بررسی‌ها را انجام دهیم تا از قبل همه مطلع باشند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: کنکور در سراسر کشور به خوبی اجرا و عملیاتی شد و در گزارش وزارت بهداشت و درمان آمده است که در کنکور بیش از 90 درصد پروتکل‌های بهداشتی مراعات شد و این برای ما بسیار مهم است.

درخصوص فعالیت دانشگاه‌ها پنج شنبه تصمیم گیری می‌شود
رئیس جمهور گفت: در خصوص دانشگاه‌ها پنج شنبه این هفته جلسه‌ای خواهیم داشت و باید جا‌هایی که امکان پذیر است دانشگاه‌ها به صورت حضوری فعالیت خود را انجام دهند.
روحانی در ادامه سخنان خود در ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به برگزاری بسیار خوب کنکور سراسری در کشور در مقاطع مختلف، گفت: در گزارش وزارت بهداشت و درمان آمده است که بالای 90 درصد پروتکل‌های بهداشتی مورد مراعات قرار گرفت و این بسیار مهم است.
رئیس جمهور با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز کار آموزش و پرورش در کشور و همچنین دانشگاه ها، افزود: در خصوص دانشگاه‌ها حتماً پنج شنبه این هفته جلسه‌ای خواهیم داشت و باید جا‌هایی که امکان پذیر است، دانشگاه‌ها به صورت حضوری فعالیت خود را انجام دهند و جا‌هایی که نمی‌توانند به صورت غیر حضوری کلاس‌ها را برگزار کنند.
رئیس جمهور همچنین خواستار حل مشکلات دانشجویان غیر بومی در دانشگاه‌ها در خصوص مسائل مربوط به خوابگاه‌ها در این ایام شد و گفت: امروز همزمان با شروع مدارس، شروع دانشگاه‌ها نیز بود.
آقای روحانی افزود: در مسئله آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش و وزارت آموزش عالی یک مسئولیت سنگینی را بر دوش گرفته است.
رئیس جمهور در ادامه گفت: راحت‌ترین کار برای این ایام که با ویروس کرونا مواجه هستیم، این است که بگوییم بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها سخت است و باید تعطیل شوند.
آقای روحانی با اشاره به تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه علیه اقدامات کشور در زمینه مقابله با کرونا، گفت: هر قدمی که ما برمی داریم رسانه‌های بیگانه که ضد کشور و ملت ما هستند و نمی‌خواهند کار‌ها به روال معمول انجام گیرد، هر روز بهانه و داستانی را درست می‌کنند.
رئیس جمهور افزود: شعار مردم ما از از روز اولی که این ویروس آمد و وارد کشور شد، از بهمن ماه سال گذشته این بود که ما با این ویروس مقابله می‌کنیم و این ویروس را شکست می‌دهیم.
آقای روحانی با اشاره به مخالفت برخی در خصوص شکست ویروس کرونا، گفت: بعضی‌ها می‌گفتند این ویروس باید پیروز شود و چرا می‌خواهید این ویروس را شکست دهید و این ویروس آمده بگذارید کارش را انجام دهد.
رئیس جمهور، فرار از ویروس و تعطیلی همه کار‌ها و فعالیت‌ها را همان چیزی دانست که دشمن می‌خواهد و افزود: از روز اول نیز دشمن همین را می‌خواست و قصد داشت کشور ایران را با این بهانه‌ها تعطیل کند و می‌گفتند که نباید در کارخانه‌ها کار کرد، چون ویروس موجب بیماری کارگران خواهد شد.
آقای روحانی با اشاره به حربه دشمن با استفاده از ویروس کرونا برای متوقف کردن کار و زندگی در ایران، گفت: ما از روز اول اعلام کردیم در ستاد ملی کرونا تمام فعالیت‌ها در بنگاه‌های تولیدی باید با رعایت پروتکل‌ها ادامه یابد.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به انجام کار‌ها با سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات بزرگ که دارای نیرو‌های کارگری بیش از 10 هزار نفر بودند، افزود: به بهترین وجه تولید ما انجام شد و این کار بزرگی بود و رسانه‌های بیگانه می‌خواستند آن را تعطیل کنند.
آقای روحانی گفت: رسانه‌های بیگانه هر روز می‌گفتند که دولت به فکر جان مردم نیست و تنها به فکر نان است.
رئیس جمهور افزود: نان و جان از هم جدا نیست و این‌ها در کنار هم قرار دارند و سلامت مردم با دیانت در کنار هم قرار دارد و همه مجالس هم می‌تواند با رعایت فاصله‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شوند.

گفتمان ضد انقلاب، سلامت منهای فعالیت و تعطیلی است
رییس جمهور گفت: گفتمان ما در داخل کشور سلامت به اضافه فعالیت است در حالی که گفتمان ضد انقلاب، سلامت منهای فعالیت و تعطیلی است.
روحانی در ادامه سخنان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به برخی اخبار و اظهارات رسانه‌های خارجی در چند روز گذشته درباره بازگشایی‌ها از جمله آغاز فعالیت مدارس اضافه کرد: زمانی که می‌گوییم ویروس را باید شکست دهیم یعنی سلامت را توام با فعالیت کنیم یعنی این فعالیت‌ها باید همراه با رعایت اصول کامل بهداشتی باشد.
رییس جمهور افزود: آن‌ها می‌گفتند سلامت باید باشد، اما به معنای فراراز ویروس و تعطیلی همه فعالیت‌ها باشد، مانند فرارسیدن ایام محرم، کنکور و یا بازگشایی مدارس و کارخانه ها. به عبارتی هر موضوعی که پیش می‌آید آن‌ها (ضدانقلاب ها) شروع می‌کنند، یعنی در همه جا به صورت وسواس الخناس ادامه می‌دهند.
وی با تاکید بر بیان نظر‌های کارشناسی گفت: در آن رسانه‌ها به موضوعاتی درباره بازگشایی مدارس پرداختند مگر کسی مخالف است که فرزندشان درس بخواند؟ ما بیان کردیم این ویروس را شکست می‌دهیم که به این معناست ویروس را کنار بزنیم و فعالیت‌های خودمان را همزمان با رعایت نکات بهداشتی انجام دهیم.
رییس جمهور تصریح کرد: در تمام مراحل از جمله مراسم مذهبی، کار‌های فرهنگی، فعالیت‌های اقتصادی در همه مکان‌ها این اصل را که رعایت پروتکل‌های بهداشتی است مبنا قرار دادیم.
آقای روحانی ادامه داد: گفتمان ما در داخل، سلامت به اضافه فعالیت شد و در برابر آن گفتمان ضد انقلاب سلامت منهای فعالیت و تعطیلی شد البته آن‌ها در این زمینه‌ها موفق نبودند و امروز هم موفق نیستند آن‌ها اگر دلسوز مردم ما بودند می‌آمدند و می‌گفتند آمریکا نسبت به ملت ما جنایت کرده است و درشرایط کرونا اجازه ورود دارو به کشور را نمی‌دهد در حالی که یک بار هم این موارد را مطرح نکردند.
وی افزود: یک بار آن‌ها (رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب) مطرح نکردند که آمریکا جنایت کرده و الان دولت و ملت ایران تحت فشار ظالمانه و نا به حق یک ابرقدرت است.
رئیس جمهور خطاب به این رسانه‌ها گفت: شما دائما نسبت به مسائل داخل کشور حرف‌هایی را مطرح می‌کنید و در خارج نشسته اید و فقط تشویش اذهان عمومی می‌کنید اساس برنامه ما این است که سلامت برای ما به عنوان یک اصل و اولویت است، اما در کنار سلامت و مراعات تمام اصول بهداشتی، همه فعالیت‌ها انجام می‌شود.

دوری دانش آموزان از افسردگی و مشکلات روحی هم به نوعی توجه به سلامت آنهاست
رئیس جمهور گفت: منظور از سلامت، تنها مقابله با یک ویروس نیست، بلکه دوری دانش آموزان از افسردگی و مشکلات روحی هم به نوعی توجه به سلامت آنهاست.
حسن روحانی در ادامه سخنان خود در جلسه ستاد مقابله با کرونا، افزود: در ابتدا در کشور‌ها روش‌های مختلفی برای مقابله با کرونا اجرا می‌شد، اما امروز دیگر همه یکی شدند و هیچ کشور نداریم که در آن فروشگاه تعطیل، رفت و آمد بین استان‌ها ممنوع و یا مدارس یا دانشگاه‌های آن تعطیل باشد.
رئیس جمهور با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همه فعالیت ها، گفت: در عین حال باید آموزش بچه‌ها باقی بماند.
آقای روحانی ادامه داد: مسئله تنها یک ویروس نیست، مسئله سلامت جسم و روح زندگی مردم و حتی معنویت مردم است، به این معنا که همه این‌ها باید سرجای خود باشد تا سلامت مردم ایجاد شود.
رئیس جمهور افزود: بچه‌ها را هفت ماه در خانه نگهداشتیم و ماندن بچه‌ها در خانه خود افسردگی و مشکلات روحی به همراه دارد.
آقای روحانی با اشاره به اینکه بعد از این هفت ماه مدرسه جایگاه دیگری در بین خانواده‌ها پیدا کرده است، گفت: رفت و آمد دانش آموزان و انجام تکالیف مدرسه یک نشاطی برای کودکان به همراه دارد و در این هفت ماه مردم دیدند که اگر مدرسه نباشد چه مشکلاتی به وجود می‌آید.
رئیس جمهور با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در مدارس کشور، افزود: می‌توان برای مقابله با ویروس کرونا دانش آموزان را با دو نوبت و با رعایت اصول بهداشتی به ویژه زدن ماسک به مدرسه فرستاد.
آقای روحانی وظیفه معلمان و مدیران مدرسه را در سال تحصیلی جدید سنگین توصیف کرد و گفت: آن‌ها باید هم مراقب سلامت دانش آموزان، هم آموزش مهارت آن‌ها حتی مهارت در سلامت و مقابله با این ویروس باشند.

امیدوارم آماری بدهند که در مدارس 80 درصد دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده است
رئیس جمهور با تاکید بر این که اولویت مدارس باید حفظ سلامت دانش آموزان باشد، گفت: من امیدوار هستم در هفته‌های آینده آمار بدهند که در مدارس 80 درصد دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده است.
حسن روحانی در جلسه هفتگی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به بازگشایی مدارس و تاکید بر ضرورت بازتاب رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس از سوی صدا و سیما، اظهار داشت: البته ممکن است خانواده‌ای بگوید نمی‌خواهم بچه ام به مدرسه برود؛ می‌خواهم یک سال در خانه بماند و به مدرسه نرود؛ خب نرود ما که نمی‌خواهیم کسی را مجبور بکنیم به مدرسه بیاید.
رئیس جمهور ادامه داد: خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان خودشان می‌دانند که می‌خواهد به مدرسه برود یا نه؛ ما به مردم می‌گوییم مدرسه آماده شد، در مدرسه را باز کردیم، کلاس‌ها آماده است و معلمان سر کلاس هستند و اگر شما بیماری دارید به مدرسه نیایید و در خانه از طریق فضای مجازی و تلویزیون و رادیو آموزش را ببینید.
آقای روحانی با اشاره به این که برخی‌ها می‌گویند با همین شاد و رادیو تلویزیون به دانش آموزان آموزش بدهید و مردم را شاد کنید، اظهار داشت: همه چیز درس خواندن نیست و در مدرسه فقط علم نیست، بلکه پرورش، یادگیری، اخلاق، مهارت هم است؛ مدرسه یک محیطی است که نمی‌توان آن را به سادگی به خانه برد.
رئیس جمهور ادامه داد: این که معلم با بیان خودش با شاگرد صحبت می‌کند و شاگرد جواب می‌دهد خیلی فرق می‌کند با این که ما از طریق رسانه‌ها بخواهیم به بچه‌ها آموزش بدهیم.
آقای روحانی با اشاره به طرح آموزشی تلفیقی مجازی و حضوری، گفت: این که آموزش هم با حضور مستقیم در کلاس همراه باشد و هم از طریق شبکه شاد صورت بگیرد، راه درست و صحیحی است که ما باید آن را پیش ببریم.
رئیس جمهور با درخواست از وزیر آموزش و پرورش و کارکنان و معلمان مدارس مبنی بر این که سلامت دانش آموزان در اولویت است، افزود: اگر دانش آموزی علائم بیماری و سرماخوردگی دارد، حتماً از او بخواهید که به خانه برود و استراحت کند؛ اگر خانواده‌ای نگرانی داشت، به نگرانی توجه کنید و اگر در خانواده دانش آموزی کسی مبتلا شد حتماً این دانش آموز در خانه بماند. بنابر این اصل برای ما سلامت است، اما سلامتی که در کنارش آموزش و علم و تربیت و نشاط و عدم افسردگی هم باشد.
آقای روحانی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: معلمان به اندازه پدر‌ها و مادر‌ها مراقب بچه‌ها هستند تا مشکلی پیش نیاید.
رئیس جمهور با اشاره به این که در یک مقطعی تصمیم گرفتیم که کسب و کار‌ها تعطیل باشد، تصریح کرد: سرجمع امروز 70 درصد از کسب و کار‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را مراعات می‌کنند و کسب و کار‌ها فعال هستند.
آقای روحانی همچنین با اشاره به این که عده‌ای می‌گفتند ادارات باید تعطیل باشد و اگر کسی به اداره رفت دیگر نمی‌شود بهداشت را مراعات کرد، گفت: این موضوع را برای مدارس، کارخانه‌ها و مغازه‌ها مطرح می‌کردند؛ اما انگار برخی‌ها اشکال دارند، اشکالی که خودشان باید بنشینند و حل کنند، چون ما با آمار می‌توانیم بگوییم که شدنی است.
رئیس جمهور در این باره افزود: وزارت بهداشت ما می‌گوید کسب و کار‌ها 70 درصد و در ادارات 80 درصد، در بانک‌ها نزدیک 80 درصد رعایت می‌کنند. درباره مدارس هم من خیلی امیدوار هستم که در دو سه هفته آینده آماری به ما بگوید که در مدارس ما چند درصد رعایت شده است و خیلی دوست دارم که بشنوم در مدارس هم بالای 80 درصد همه پروتکل‌ها به دقت رعایت شده است.

هیچ کس به کمک ما نیامد
رئیس جمهور با اشاره به گذشت هفت ماه از بروز کرونا در کشور گفت: هیچ کس در این مدت به کمک ما نیامد و ما در این هفت ماه به این نقطه رسیدیم که باید تنهای تنها، خودمان دست به دست هم دهیم.
روحانی در ادامه سخنان خود در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: ویروس کرونا گرچه مشکل آفریده است، اما ما، یعنی بشریت، علم و دانش پزشکی در سطح دنیا را از پا در نخواهد آورد و در نهایت ما پیروز خواهیم شد. ممکن است چند ماه طول بکشد، اما در نهایت ویروس کرونا شکست خواهد خورد.
رییس جمهور گفت: ما قدرت لایتناهی نیستیم، ما انسانیم و قدرت ما بی حد نیست بلکه توان مان محدود است، اما در عین حال محکوم به فنا هم نیستیم و این طور نیست که ویروسی بیاید و همه ما دست روی دست بگذاریم و به آن خوشامد بگوییم، نه این طور نیست ما ایستادگی می‌کنیم؛ قانون خداوند و ادیان این را به ما می‌گویند که در برابر بیماری و ویروس باید بایستیم، مقاومت کرده و راه درمان و واکسن را پیدا کنیم، حالا یک ماه دیرتر و یا زودتر، اما این کار شدنی است.
آقای روحانی خاطرنشان کرد: حتما این ویروس روزی واکسن خواهد داشت و در سطح جهان مهار خواهد شد و نقل و انتقال و گردشگری به رونق می‌رسد گرچه ممکن است زمانبر باشد، اما ما باید اصول بهداشتی را مراعات کنیم تا به آن نقطه برسیم.
رییس جمهور گفت: مقداری کلام من دردناک است و ممکن است خوشایند برخی نباشد، اما می‌خواهم به مردم عزیز بگویم که در این هفت ماه شیوع ویروس کرونا و سختی‌هایی که این ویروس برای کشورمان در عین تحریم به وجود آورد؛ هیچ کس به کمک ما نیامد.
آقای روحانی آمریکا را تحریم کننده اصلی ایران خواند و افزود: آمریکا قصی القلب‌تر و شرورتر از این حرف هاست، او که نگفت ایران را تحریم کردم، اما در این شرایط که کرونا آمده است تا زمان وجود کرونا تحریم‌ها را برمی دارم، اگر انسانیت و یک جو عقل داشتند و می‌خواستند برای آینده خود و تاریخ آمریکا کاری کنند، حتما باید این کار را انجام می‌دادند، اما نکردند و بالعکس دراین هفت ماه تحریم‌ها و فشار‌های جدیدی را بر ما تحمیل کردند و حتی می‌خواستند که بیشتر از این نیز به ما فشار بیاورند، ولی موفق نشدند و شکست خوردند.
رییس جمهور در خصوص کشور‌های دوست ایران نیز گفت: مثلا یک کشور دوست بگوید که با توجه به فشار‌های آمریکا در مراوده‌های بانکی با ایران در زمان کرونا و سختی روبه روی آمریکا می‌ایستم و دل به دریا می‌زنم و برای انسانیت با شما (ایران)، کار می‌کنم؛ اما این هم نشد، این مسئله خیلی مهم است.
آقای روحانی افزود: ما در این هفت ماه به این نقطه رسیدیم که باید تنهای تنها، خودمان دست به دست هم بدهیم و در کنار یکدیگر با توکل به خدا برای اقتصادمان، بهداشت و درمان، برای این که بیمار ما روی تخت بیمارستان بخوابد و به آی سی یو برود و سلامت برگردد و برای واکسن و درمان مان بایستیم و همه کار را خودمان انجام دهیم؛ کار بسیار بزرگ و عظیمی را انجام دادیم.
رییس جمهور گفت: معجزه ملت ایران در دنیا این است که در سه ماه اول (شیوع کرونا) که تقریبا بسیاری از کسب و کار‌ها تعطیل بود، رشد اقتصادی غیر نفتی ما منفی یک ممیز هفت دهم است و با نفت منفی سه و اندکی است.
آقای روحانی افزود: رشد اقتصادی سایر کشور‌ها در این مدت 13-، 14-، 20-، 15-، 9/5- و 0/9- بوده است و کمتر کشوری رشد اقتصادی اش 1/7- بوده پس کار عظیم و بزرگی انجام گرفته است، در همان ماه‌های سال رشد کشاورزی کشورمان نیز مثبت بوده که نشان می‌دهد این ملت، ملت بزرگی است.
رییس جمهور با مقایسه نحوه عمکرد کادر پزشکی ایران نسبت به ملت‌ها و کشور‌های پیشرفته تصریح کرد: ببینید پزشکان و پرستاران ما چکار کردند و پزشکان و پرستاران آن‌ها چکار کرده اند، کاری ندارد این قابل مقایسه است.
آقای روحانی افزود: مقایسه کنید که پرستاران و پزشکان ما چند ساعت در بیمارستان‌ها ماندند و کادر درمان آن‌ها چقدر در بیمارستان‌ها مانده اند، فشار بر پرستار‌ها و پزشکان ما زیاد است و باید این فشار‌ها را کم کنیم و وزارت بهداشت و درمان این کار را خواهد کرد، اما تعبیر ضد انقلاب مبنی بر خستگی و فرسودگی کادر درمان، دروغ است.
رییس جمهور خاطرنشان کرد: کادر درمان ما هیچ روزی ناتوان نمی‌شود و هر روز با وجود فشار‌ها و مشکلات می‌ایستد البته ما باید فشار‌ها را کم کنیم و همین هفته گذشته نیز با وزیر بهداشت و درمان در خصوص کاهش فشار بر پرستار‌ها و پزشکان صحبت کردم.
آقای روحانی گفت: تعبیراتی که ضد انقلاب در رسانه‌ها مبنی بر تمام شدن قدرت کادر درمان کشور نشان می‌دهد دروغ است، کادر درمان هر روز سرکار حضور داشته و فعال است البته ما هم باید وظایف خود را انجام دهیم، اما در عین حال کادر درمان ما با روحیه و بشاش انجام وظیفه می‌کند و در ماه محرم نیز کنار بیمار است و برای عاشورا و امام حسین (ع) از گوشه چشمانش اشک هم سرازیر می‌شود لذا حرف ضد انقلاب دروغ است.
رییس جمهور گفت: ما با این بیماری با همه توان و بهتر از کشور‌های پیشرفته مقابله می‌کنیم و همه تلاش مان را برای زندگی مردم نیز به کار می‌گیریم، مردم نیز علی رغم همه تحریم‌ها ایستادگی و مقاومت کردند و مقاومت خود را نیز ادامه خواهند داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری کنکور ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل های بهداشتی آقای روحانی با اشاره روحانی در ادامه سخنان وزارت بهداشت و درمان پروتکل های بهداشتی آقای روحانی جمهور با اشاره بازگشایی مدارس رسانه های بیگانه آقای روحانی رئیس جمهور رییس جمهور گفت درصد پروتکل ها هفت ماه رئیس جمهور آموزش و پرورش رعایت شده اصول بهداشتی کسب و کار ها دانش آموزان ویروس کرونا دانشگاه ها انجام دهیم کادر درمان صدا و سیما ضد انقلاب فعالیت ها بسیار مهم کمک ما رسانه ها برای ما کشور ها فشار ها خانه ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی

مدیر کل کتابخانه‌های استان در این مراسم با بیان اینکه یکی از بزرگترین داشته‌های ما رشادت‌ها، خود باوری‌ها واستقلال ملت است که از مردان غیور دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است گفت: در افق جدید در کتابخانه‌های استان سعی بر رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه در ۱۹ ماه گذشته سعی بر آشتی مردم با کتابخانه‌ها داشتیم افزود: درهمین راستا تعداداعضای کتابخانه‌های ما به ۱۶۱ هزار نفر افزایش داشته وبیش از ۱میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب به امانت رفته است.

وی اضافه کرد: ۶۴ برنامه فرهنگی از سنین کودکان تا بزرگسالان در حال اجرا است و در حال تبدیل کتابخانه‌ها به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم، ما در کنار امانت کتاب در حال تبدیل کتابخانه به مرجع و منبع هستیم وامروز بیش از ۷۰کتابخانه ما بالای ۵۰ سال سن داردکه نیازمند بهسازی است.

گفتنی است کتاب «لبخند آفتابی» به قلم سید رضا علوی به رشته تحریر در آمده که در بردارنده بخشی از خاطرات رسول آفتابی از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور