Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت CD Projekt Red اخیرا از عرضه عنوان محبوب خود یعنی Witcher 3 برای کنسول‌های نسل آینده خبر داد. این خبر ابتدا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت مذکور تایید شد و CD Projekt Red تایید کرد که بازی ویچر ۳ که در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب جوایز بسیاری شد، برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی Witcher 3 قرار شده در کنسول‌های نسل آینده از گرافیک بسیار بالاتر و همچنین سرعت بارگذاری بیشتری بهره‌مند شود.

همچنین بر اساس گفته‌های شرکت سازنده، بازی Witcher 3 برای کنسول‌های نسل بعد قرار است به صورت کامل و به همراه تمامی بسته‌های الحاقی عرضه شده منتشر شود. این یعنی هر دو بسته Hearts of Stone و Blood and Wine از ابتدا در بازی وجود دارند. افرادی که از قبل عنوان ویچر ۳ را بر روی کنسول‌های خود خریداری کرده بودند، با تهیه کنسول‌های نسل آینده می‌توانند به صورت رایگان عنوان مذکور را دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

از طرف دیگر دارندگان رایانه‌های شخصی از یک بروزرسانی جدید برخوردار خواهند شد تا بتوانند از قابلیت‌های گرافیکی جدید بهره‌مند شوند. با این وجود بازی مذکور همچنان به صورت جداگانه قابل خریداری است و افراد در صورت تمایل می‌توانند آن را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید

بروزرسانی غیر منتظره و فوق‌العاده ویچر ۳ زمان عرضه Witcher 3 بر روی کنسول‌های نسل آینده 

طبق بیانیه شرکت CD Projekt Red، بازی ویچر ۳ در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های نسل آینده عرضه می‌شود. این شرکت همچنین در حال توسعه عناوین دیگری است که تا ماه نوامبر به انتشار خواهند رسید، از این رو انتظار می‌رود ویچر ۳ چند ماه پس از بازی‌های جدید این شرکت، به بازار بیاید. شرکت CD Projekt Red همچنین اظهار داشته که اخبار مربوط به اقدامات آینده خود را در وب‌سایت رسمی خود قرار می‌دهد و کاربرانی که تمایل دارند از جزئیات فعالیت این شرکت باخبر شوند می‌توانند صفحات این وب‌سایت را دنبال کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی Witcher 3 بازی ویچر 3 کنسول بازی کنسول های نسل آینده برای کنسول ویچر ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله واحدی ظهر شنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقات و امور خیریه کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه ۳۹ شرکت حضور داشته که ۲۰ شرکت دانش بنیان محصولات خود را به منصه ظهور گذاشته‌اند و محصولات مابقی این شرکت‌ها تا یکسال آینده به مرحله تولید می رسند.

وی افزود: در میان این شرکت‌های دانش بنیان، طرح توسعه درنیکا با محوریت پرورش ماهی در قفس با سرمایه‌گذاری موقوفات استان مرکزی در حال فعالیت است.

وی اضافه کرد: این شرکت با ظرفیت ۵۰۰۰ تن ماهی، فعالیت خود را آغاز کرده و در مرحله نخست، ۱۰ قفس تکمیل شده و یک میلیون قطعه بچه ماهی ذخیره شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به عرضه اولیه ماهی‌های تولید شده به میزان ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان زیر قیمت بازار گفت: علاوه بر تأمین نیاز مردم استان مرکزی به پروتئین و گوشت سفید، این محصول به سایر استان‌ها و سراسر کشور نیر ارسال خواهد شد و در راستای عرضه و توزیع مستقیم ماهی در استان‌های قم، آذربایجان شرقی و اردبیل شعبه‌هایی ایجاد شده است.

حجت الاسلام واحدی افزود: افزایش سرانه مصرف ماهی و تغییر ذائقه مردم به سمت مصرف گوشت سفید به جای گوشت قرمز از جمله اهداف ویژه اجرای این طرح است.

مدیر کل اوقات و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: تکمیل زنجیره پرورش ماهی، پرورش بچه ماهی و فرآوری ماهی از دیگر اقدامات ویژه شرکت پرورش ماهی در قفس زبر مجموعه اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در سند چشم انداز ۱۰ ساله پیش بینی شده است.

حجت الاسلام واحدی سرمایه گذاری اولیه در پروژه پرورش ماهی در قفس ۲ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اکنون ارزش واقعی شرکت بیش از ۴,۷۰۰ میلیارد ریال است که سرمایه هدفگذاری شده در ۲ سال در بازه زمانی یک و نیم ساله بازگشت.

مدیر کل اوقات و امور خیریه استان مرکزی گسترش صید ماهی در آب‌های عمیق و نیمه عمیق، تولید تجهیزات آبزی پروری و عرضه ماهی با قیمت پایین را از دیگر دستاوردهای این پروژه دانست و گفت تولید سوسیس و کالباس با حدود ۷۰ درصد گوشت خالص ماهی، جلبک تولید شده و کاربرد آن در محصولات آرایشی و غذایی از جمله دستاوردهای این شرکت دانش بنیان است.

وی تاکید کرد: راه اندازی این پروژه در بندر چارک علاوه بر تأمین زنجیره پروتئینی در راه اندازی اکوتوریسم و بازدید گردشگران از این سایت پرورش ماهی، مورد توجه ویژه است.

کد خبر 6090080

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر