Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشورهای اتحادیه اروپا اهداف جدید برای سال 2040 تعیین کرده اند تا بتوانند به هدف کاهش انتشارات در هر دهه از حالا تا سال 2050 دست یابند. سال 2050 سال هدف این اتحادیه برای رسیدن به انتشارات «صفر خالص» است.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، اتحادیه اروپا در صدد است امسال برای رسیدن به اهداف اقلیمی خود قدم های بزرگ تر بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل امسال به بررسی قانون الزام آور شدن اهداف اقلیمی می‌پردازد. این قانون از هفته آینده بررسی می‌شود.

آلمان رهبری این گفت‌وگوها را برعهده دارد و پیشنهادی داده است. بر اساس پیشنهاد آلمان اتحادیه اروپا یک هدف ثابت کاهش آینده برای سال 2040 در نظر می گیرد و همه کشورها باید این هدف را به مرحله اجرا برسانند تا سال 2050 بتواند سال اقلیم خنثی برای انی اتحادیه باشد.

در بیانیه این اتحادیه آمده است که این قانون برای رسیدن به هدف اقلیم خنثی ضروری است، هدفی که این اتحادیه برای سال 2040 در نظر گرفته است.

در حال حاضر اتحادیه اروپا اهدافی را برای کاهش انتشارات در سال های 2020، 2030 و 2050 تعیین کرده است.

این قوانین را باید دولت های عضو و پارلمان اتحادیه اروپا تصویب کنند. پیشنهادی که آلمان داده است اعضای اتحادیه اروپا را مجبور می کند تا سال 2050 به انتشارات صفر برسند.

برچسب هااتحادیه اروپا (EU) انرژی امروز تغییرات اقلیمی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اتحادیه اروپا EU انرژی امروز تغییرات اقلیمی آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو اتحادیه اروپا سال 2050

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

به گزارش العربیه، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900763

دیگر خبرها

  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود