Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فضای مدارس، فضای امنی است و با رعایت همه نکات بهداشتی پذیرای دانش آموزان هستیم، گفت: ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت نام کردند که به مرور وارد مدارس می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فرحناز قائد امینی قبل از ظهر امروز در آئین بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری در جمع دانش آموزان و اولیا با بیان اینکه اولویت در هر شرایط سلامت دانش‌آموزان و همکاران است، اظهار داشت: با شرایطی روبرو هستیم که از پایداری آن اطلاعی نداریم، لذا نمی‌توانیم از تعادل و زندگی باز بمانیم و ناچار  هستیم در فضای ناشناخته گام برداریم که هوشیاری و دقت همه را می‌طلبد، همچنین هماهنگی، همدلی و همسوئی چیزی است که به آن نیاز داریم تا تعلیم و تربیت به خوبی شکل گیرد زیرا که اگر در این امر خلل ایجاد شود در کل کشور خلل ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انعطاف‌پذیری در آموزش امری است که در سال جاری به آن بسیار توجه شده است و آمادگی داریم در هر شرایطی تابع تصمیمات و مصوبات ستاد کرونا باشیم و می‌توانیم به صورت لحظه‌ای با مدیران و مدیران با اولیا و دانش آموزان ارتباط برقرار کنند و کلاس‌ها را تغییر دهند.

23 درصد مدارس استان قزوین فرسوده هستندتهمیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان البرز اندیشیده شده استگزارش/ چرا ورق به نفع "بازگشایی حضوری مدارس" به یک‌باره برگشت؟!حجت‌الاسلام قرائتی به مدیران مدارس نامه نوشت/ مشکل امروز دنیا علم نیست، ایمان و اخلاق است

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سه اصل طلایی استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تهویه کلاس و همچنین برنامه‌ریزی مناسب برای زنگ‌های تفریح، کوتاه شدن زمان کلاس‌ها تنها برای ارائه نکات مهم از جمله اقداماتی است که در شرایط حاضر برای کلاس‌های حضوری در نظر گرفته شده است تا دانش‌آموزان کمترین آسیب را ببینند.

وی افزود: شعار سال تحصیلی جدید «فناوری‌های نوین، استمرار آموزش و تربیت تمام ساعتی» است یعنی امروز بر اساس فناوری‌های نوین و با استفاده از تمامی آیتم‌هایی که می‌توانیم برای آموزش استفاده کنیم، کار را آغاز می‌کنیم و بنای ما بر آموزش است و اگر دانش آموزی نیز نتوانست در کلاس حاضر شود، تحت پوشش قرار می گیرد تا از آموزش عقب نماند.

قائد امینی با بیان اینکه سند بنیادین آموزش، منویات مقام معظم رهبری و دستورات وزیر در دستور کاری ما است و تلاش ما بر این است که آموزش تمام ساعت را برای دانش آموزان داشته باشیم، ادامه داد: همانگونه که کادر پزشکی تلاش می‌کنند مباحث پزشکی را مدیریت کنند ما نیز در مدارس تلاش می‌کنیم تا مباحث آموزشی را مدیریت کنیم و نگذاریم آموزش تعطیل شود.  

وی افزود: در سال جاری به مدیریت توانمند تأکید بسیاری شده است زیرا که اعتقاد داریم اگر مدیر توانمندی در مدارس داشته باشیم، نشاط نیز در مدارس حفظ می‌شود لذا اولین شعار ما در استان «مدیر توانمند، مدرسه پویا و بانشاط» است.

قائد امینی با بیان اینکه فضای مدارس، فضای امنی است و با رعایت همه نکات بهداشتی پذیرای دانش آموزان هستیم، اظهار کرد: 210 هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت نام کردند که به مرور وارد مدارس می‌شوند زیرا که  در مدارس پرتراکم تقسیم بندی صورت گرفته و بخشی از دانش‌آموزان از فردا فعالیت درسی خود را آغاز می‌کنند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: 15 هزار فرهنگی در 2هزار و 900 مدرسه در سراسر استان فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کنند که البته برنامه‌ریزی‌ها از خیلی وقت پیش در شورای مدارس استارت خورده است.

انتهای پیام/7540

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... هشدار نظام پزشکی درباره نگرانی جامعه پزشکی از بازگشایی مدارس: علت این تصمیم‌ غیرمنتظره مشخص نیست توصیه‌های پلیس آگاهی همزمان با بازگشایی مدارس ایلام| تلاش مسئولان مدارس و معلمان در رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامت دانش‌آموزان باشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هشدار نظام پزشکی درباره نگرانی جامعه پزشکی از بازگشایی مدارس: علت این تصمیم‌ غیرمنتظره مشخص نیست توصیه‌های پلیس آگاهی همزمان با بازگشایی مدارس ایلام| تلاش مسئولان مدارس و معلمان در رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامت دانش‌آموزان باشد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۲ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۳ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۴ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۵ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ۶ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است ۷ تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی ۸ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ مهمترین اخبار استانها نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی آیت‌الله مکارم‌شیرازی: حوزه بر علم و اخلاق استوار است/دروس ‌در صورت امکان حضوری برگزار شود‌ کودک ۴ ساله در جنگل گلستان با تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰ میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲ هزار تومان نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت کاهش "میزان موالید کشور" به کم‌ترین حد خود در ۵۰ سال گذشته!/ خاک‌ خوردن "سیاست‌های کلی خانواده" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری رعایت پروتکل ها بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند