Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@04:01:19 GMT

ویلموتس موسیقی هم پیدا شد!

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۹۰۴۲

ویلموتس موسیقی هم پیدا شد!

به گزارش افکارنیوز،

مدیر برنامه‌های «کیتارو» به دلیل بدهی ۶ میلیاردی به تهیه‌کننده کنسرت ایران، مورد پیگرد قضایی قرار گرفته است.

اخبار چهره ها - اردیبهشت سال ۹۷ کنسرت «کیتارو» در ایران به دلیل حضور ۶ نوازنده آمریکایی و عدم صدور ویزا برای آن‌ها، لغو شد.

تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار این کنسرت در دو سال گذشته پیگیر برگزاری مجدد و یا بازگرداندن وجه واریزی به حساب «ایچی نایتو» (منیجر کیتارو) بوده‌اند که متاسفانه وی پاسخگو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کنندگان کنسرت کیتارو در ایران در حال مذاکره با تیم وکلای خود در آمریکا هستند تا بتوانند خسارت وارد شده را پس از دو سال جبران نمایند و به زودی در گفتگوهایی تفصیلی در این باره سخن خواهند گفت.

خبر پیگرد قضایی مدیر برنامه‌های کیتارو در حالی از سوی علی چراغلی تهیه‌کننده کنسرت کیتارو در ایران تایید شده که ویاز وزارت امور خارجه و قوه قضاییه خواسته تا در این زمینه مساعدت‌های قانونی لازم را انجام دهند.

وی در این گفتگوی کوتاه تصریح کرد: گویا بلایی که ویلموتس بر سر فوتبال ایران آورد به نوعی در حوزه موسیقی نیز به وجود آمده و می‌توان گفت ویلموتس موسیقی هم پیدا شده است! به هر حال ما در این زمینه مستنداتی داریم که طی روزهای آینده به‌صورت رسانه‌ای اعلام می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنسرت کیتارو ویلموتس کیتارو لغو کنسرت کنسرت کیتارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه اتلاما، پیتزای سنتی و محبوب پاکستانی‌ها (فیلم) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم) طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم)
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود
  • از وطنم ایران تا شب‌نورد؛ با تارِ لطفی + فیلم