Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:01:18 GMT

سلامت بدن، معنویت و علم آموزی؛ 3 رکن اساسی سال تحصیلی 99

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۹۱۰۱

سلامت بدن، معنویت و علم آموزی؛ 3 رکن اساسی سال تحصیلی 99

حجت الاسلام حسینی همدانی گفت: امیدواریم دانش آموزان با سلامت بدن، معنویت و علم آموزی بتوانند سال تحصیلی خوبی را آغاز و به اتمام برسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛نماینده ولی فقیه در استان البرز در آیین بازگشایی مدارس شنبه 15 شهریورماه در مدرسه راهنمایی شهید محمد زارع واقع در کرج در جمع دانش آموزان و معلمین و جمعی از مسئولین استانی و کشوری گفت: روز اول سال تحصیلی یک نشاط و هیجان خاصی در کشور حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام  حسینی همدانی ادامه داد: معلمی کار بسیار بزرگی است  معلم اول خداست، معلم دوم پیغمبر است. معلم شخصیتی است که معارف و دانش را در جان مخاطب خودش قرار می دهد و این کار خداست.

وی افزود: معلمین باید ارتباط خودشان را با خدای متعالی ارتقا دهند تا دانش شان تاثیر گذار و بر مخاطب اثر گذارد و بتوانند بر مخاطب خودشان نفوذ کنند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: پزشک استخوان را روی استخوان می گذارد ولی این کار خداست که استخوان جوش بخورد و ترمیم شود، کشاورز دانه را در زمین می کارد ولی این کار خداست که دانه شکفته می شود و معلم واقعی همان خداست که علم را در جان مخاطب می نشاند.

حجت الاسلام همدانی گفت:در این دوران هرچه عالم تر باشد قدرتمند تر است و مقام معظم رهبری در سالهای اخیر روی این موضوع با کلماتی مانند نهضت علمی، توسعه علمی، تمدن نوین اسلامی به شدت تاکید کردند.

وی افزود: یکی از وظایف دانش آموزان این است که به موضوع علم توجه داشته باشند و برای سلامتی جسمی خود برنامه داشته باشند و با تغذیه سالم و فعالیت فیزیکی ضمن سلامتی خود در آموزش پویا باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدواریم دانش آموزان با سلامت بدن، معنویت، علم آموزی بتوانند سال تحصیلی خوبی را به اتمام برسانند .

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموزان سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند