Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@15:14:04 GMT

بند‌های قرارداد ویلموتس منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۹۱۴۵

بند‌های قرارداد ویلموتس منتشر شد

به گزارش الف به نقل از فدراسیون فوتبال، درباره قرارداد منعقده بین مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال و فدراسیون فوتبال نظر به شانس بالای نقض رای فیفا در دادگاه عالی ورزش جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از قضاوت‌های غیرمنصفانه و بدون آگاهی دقیق از شروط قرارداد توسط افرادی به جهت دیده شدن و منافع شخصی و همچنین احترام به افرادی که مشفقانه در جهت نقد صحیح گام برداشته اند ابعاد حقوقی شروط قراردادی و چرایی درج آن‌ها به شرح زیر تبیین می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱_ پیش بینی حدود ۲۰ مورد تعهدات کلی و جزیی بر عده سرمربی شامل و نه محدود به موارد ذیل:

۱_۱ ارائه نقشه راهبردی، گزارش کار، آنالیز نقاط قوت و ضعف تیم ملی در جهت توسعه و پیشرفت فوتبال ملی
۲_۱ لزوم نظارت و مشاوره درباره تیم ملی المپیک و تیم زیر ۱۹ سال در جهت توسعه و پیشرفت تیم‌های اخیر الذکر
۳_۱ لزوم حضور در سمینار‌ها و انتقال دانش فنی به تیم‌های ملی در سطوح مختلف
۴_۱ لزوم حضور در باشگاه‌های بازیکنان ملی جهت ارزیابی آن‌ها در کنار استعدادیابی بازیکنان ایرانی در سرتاسرجهان
۵_۱ تعیین حدود مصاحبه‌های تلویزیونی در راستای احترام به مقررات و قوانین ایران
۶_۱ لزوم استفاده از البسه مورد تایید فدراسیون فوتبال و عدم استفاده از اسپانسر دیگر
۱_۷ لزوم ارائه نقشه جامع از گزارش ها، اردو‌ها و مسابقات در ظرف مهلت معین
۸_۱ لزوم کسب اجازه کتبی قبلی از ریاست فدراسیون درباره غیبت‌ها و ...

۲_ پیش بینی و ابتکار درباره پرداخت حقوق فصلی و نه ماهیانه با در نظر گرفتن اوضاع و احوال اقتصادی کشور و تحریم‌های بی سابقه.

۳_ استفاده از شرط پنالتی (جرایم نقدی) موضوع موارد ۱۶۳_۱۶۰ کد تعهدات سوئیس در صورت فسخ موجه طرفین برای نخستین بار درخصوص این شرط تصریحی به کیفیت موجود در قرارداد، دادگاه عالی ورزش به عنوان نهاد عالی مرجع حل و فصل اختلافات ورزشی و مرجع تجدید نظر تصمیمات فیفا بار‌ها اعتبار آنرا پذیرفته یا حداقل آن را به عنوان یک مبنا برای سنجش میزبان غرامت ملحوظ داشته است.

۴_ بسیار حائز اهمیت است که آنچه بیش از قرارداد اهمیت دارد، اجرای قرارداد است. چه بسیار قرارداد‌های بسیار سنجیده و دقیقی که به دلیل اجرا نشدن یا تاخیر در اجرای تعهدات، محل اختلاف و مناقشه قرار گرفته اند.

اجرای قرارداد حاضر به دلایلی نظیر تحریم‌های مشدد و بی سابقه و تغییر عمده اوضاع و احوال با سختی روبرو گردید و علت اصلی شکایت سرمربی سابق صرفا ناظر به اجرای قرارداد است و نه خود قرارداد.

۵_ در پایان مجددا تصریح می‌گردد که قرارداد حاضر از منظر کارشناسان حقوقی استاندارد و حتی واجد نوآوری‌های حقوقی بوده است و علت اصلی طرح شکایت، مشکلات غامض ناشی از اجرای قرارداد به دلایل پیش گفته شده است.

در صورت تقید و التزام عملی به منافع ملی و با توجه به مفتوح بودن رسیدگی و احتمال بالای نقض رای کمیته وضعیت فیفا در دادگاه عالی ورزش، از همگان انتظار می‌رود با ایجاد آرامش روانی در این مقطع از طرح موضوعات بلاوجه پرهیز کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: اجرای قرارداد ۱ لزوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم ثبت قرارداد ‌اجاره‌ مسکن در سامانه خودنویس
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها