Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی در حاشیه افتتاح این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این مرکز نو آوری در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع در دانشگاه ارومیه احداث شده است.

علی‌محمد نیکبخت ادامه داد: بخش دیگر این مرکز نیز در مجموعه پردیس دانشگاه ارومیه واقع شده و قدمت تاریخی دارد که ساختمان علوم برای تبدیل به محلی برای استقرار مراکز نوآوری و فناوری آذربایجان غربی ترمیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: برای راه‌اندازی مرکز نوآوری امنیت اطلاعات شهر هوشمند آذربایجان غربی پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی بیان کرد: تاکنون ۶ واحد فناور در این مکان مستقر شده و این مجموعه ظرفیت استقرار ۱۲ واحد فناوری فعال در حوزه شهر هوشمند را دارد.

نیکبخت با اشاره به اینکه تاکنون فعالان این حوزه استقبال خوبی از راه‌اندازی این مرکز داشته اند، اضافه کرد: توسعه کسب و کارهای شهر هوشمند از مهمترین اهداف راه‌اندازی این مجموعه با همکاری دانشگاه ارومیه است.

وی گفت: این مرکز با همکاری دانشگاه ارومیه راه‌اندازی شده و اختصاص فضاهایی از دانشگاه به پارک علم و فناوری برای رشد فناوری در جامعه بسیار مهم است.

نیکبخت تاکید کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش‌بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه آذربایجان غربی را فراهم کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به منظور بازدید از مراکز نوآوری و دانش‌بنیان و دیدار با دانشگاهیان و مقامات ارشد آذربایجان‌غربی به این استان سفر کرده است.

سورنا ستاری در این سفر یک‌روزه از پارک علم و فناوری، مراکز نوآوری و رشد دانشگاهی، دانشگاه ارومیه و پژوهشکده پزشکی سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بازدید می‌کند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و حضور در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از دیگر برنامه‌های معاون علمی رییس جمهوری در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سورنا ستاری ارومیه شهر هوشمند پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سورنا ستاری ارومیه شهر هوشمند پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه آذربایجان غربی سورنا ستاری ارومیه شهر هوشمند پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی دانشگاه ارومیه شهر هوشمند راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی