Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@15:31:10 GMT

برگزاری ۱۱۶ دوره آموزشی در خانه های هلال استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۹۱۹۷

برگزاری ۱۱۶ دوره آموزشی در خانه های هلال استان زنجان

میرزایی گفت: از ابتدای مردادماه سال‌جاری تاکنون ۱۱۶ دوره آموزشی در خانه‌های هلال فعال برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران از آموزش همگانی به عنوان یکی از مسؤولیت‌های اصلی جمعیت هلال احمر یاد کرد و گفت: به همین منظور دوره های آموزشی برای شهروندان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهرام میرزایی از برگزاری دوره های آموزشی از ابتدای مردادماه تاکنون خبر داد و گفت: این دوره ها با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده است.

 

وی با یادآوری اینکه از ابتدای مردادماه سال‌جاری تاکنون 116 دوره آموزشی در خانه‌های هلال فعال برگزار شده است، گفت: پس از طی این دوره ها، فراگیران به آموزش کمک‌های اولیه 22 ساعته و آموزش همگانی هشت ساعته هدایت می‌شوند.

 

به گفته میرزایی، فراگیران آموزش همگانی و کمک‌های اولیه در خانه‌های هلال در گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سطح شهرها، محلات، روستاها و ادارات هستند.

 

این مقام مسئول هدف از ارائه این آموزش‌ها ارتقای فرهنگ خود امدادی و ترویج فعالیت‌های آموزشی برای مخاطبان عنوان کرد و گفت: برای همه این فراگیران گواهینامه می‌شود.

 

این آموزش‌ها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرم‌دره، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان جمعیت هلال احمر استان زنجان دوره های آموزشی خانه های هلال دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برپایی آیین اختتامیه دوره کشوری تربیت مربی مخابرات و ارتباطات رادیویی در استان سمنان خبر داد.

حسین درخشان ۱۴ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره ۳۴ نفر از فراگیران از سراسر کشور با حضور اساتید مجرب کشور در سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت چهار روز برگزار شد ادامه داد: این دوره آموزشی هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سمنان برگزار شد.

درخشان افزود: فراگیران حاضر در این دوره با سرفصل های، اصول و روشهای تدریس، شناخت بیسیم های دیجیتال، اصول مکالمه و کد و رمز ،معرفی تلفن های ماهواره ای، فنون کلاس داری، معرفی بیسیم های راه دور، انواع آنتن ها، سامانه های جهت یابی، آشنا شدند. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به دربرگیری این دوره یادآوری کرد: در این دوره فراگیرانی از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود