Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور تسهیل، تقویت و گسترش تعاملات فرهنگی و هنری منطقه در حوزه فرهنگ و تمدن تفاهم نامه همکاری میان موسسه فرهنگی اکو و فرهنگسرای نیاوران منعقد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این مراسم با حضور سرور بختی رییس موسسه فرهنگی اکو، عباد رضا اسلامی کولایی مشاور معاون وزیر و رییس فرهنگسرای نیاوران و حسن دولت آبادی نویسنده و کارگردان هنرهای نمایشی در موسسه فرهنگی اکو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم سرور بختی در صحبت‌هایی با اشاره به نقش موثر مراکز مهم فرهنگی هنری کشورهای اکو در همراهی این موسسه در برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری اظهار کرد: بسیار خوشحالم که اولین تفاهم نامه همکاری در زمان حضورم در موسسه اکو با فرهنگسرای نیاوران منعقد شد. فعالیت‌های مشترک ما می‌تواند گام‌های ارزشمندی در پایدار کردن فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری داشته باشد.

عباد رضا اسلامی کولایی گفت که مجموعه فرهنگی، هنری و تاریخی فرهنگسرای نیاوران در دوره جدید فعالیت‌های خود بنا دارد تا با برگزاری برنامه‌های بین المللی با حضور هنرمندان برجسته کشورهای عضو موسسه فرهنگی اکو نقش بسزایی در تعاملات فرهنگی و هنری داشته باشد. امیدوارم خروجی چنین تفاهم نامه‌هایی منتج به معرفی چهره‌های جدید و ماندگار در عرضه فرهنگ و هنر کشورهای عضو اکو به جهانیان شود.

برگزاری بینال‌ها، همایش‌ها و نشست‌های مشترک فرهنگی و هنری با حضور شخصیت‌های فرهنگی و هنری، همکاری و مشارکت در برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید و مدرسین برجسته، برگزار و اجرای هفته‌های فرهنگی و هنری مشترک در فرهنگسرای نیاوران و در کشورهای عضو موسسه فرهنگی اکو، همکاری در اجرای فعالیت‌های مشترک فرهنگی هنری در حوزه‌های شعر و ادبیات، موسیقی، نمایش، هنرهای تجسمی، فیلم و هنرهای سنتی و دستی با استفاده از ظرفیت‌های موجود سخت افزاری و نرم افزاری به منظور معرفی اشتراکات فرهنگی کشورهای اکو از جمه موضوعات این تفاهم نامه همکاری است.



انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهنگسرای نیاوران موسسه فرهنگی اکو فرهنگی و هنری تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی