Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: نظارت سخت گیرانه بر رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس انجام می‌گیرد و خانواده‌ها نگران نباشند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر امروز در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه شهید باهنر بوشهر گفت: نظارت سخت گیرانه در زمینه رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود و اجازه نخواهیم داد در حوزه نظارت کوچکترین سهل انگاری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هرجایی که احساس کنیم دستورالعمل‌ها رعایت نمی‌شود بدون تردید تعطیل می‌شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: خانواده‌ها نگران نباشند، چون همه مسئولان نسبت به سلامت فرزندان این آب و خاک احساس مسئولیت می‌کنند و هرجا لازم باشد براساس تصمیم ستاد استانی کرونا اقدام می‌شود.

گراوند تصریح کرد: تامین سلامت دانش‌آموزان اولویت همه مسئولان و دست اندرکاران است و به خانواده‌ها اطمینان داده می‌شود بهترین تصمیم برای تامین سلامت فرزندان آن‌ها گرفته می‌شود.

او ادامه داد: در مورد بازگشایی مدرسه‌ها از تصمیم ستاد ملی کرونا پیروی می‌شود و آموزش براساس شرایط هر منطقه به صورت مجازی و حضوری با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

استاندار بوشهر درباره دسترسی نداشتن برخی مناطق به اینترنت هم عنوان کرد: تلاش می‌شود با همکاری مخابرات امکان ارتباطی لازم در مناطق دورافتاده و روستایی فراهم شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار بوشهر شیوه نامه های بهداشتی شیوه نامه های بهداشتی استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه‌های باکیفیت، به عنوان بازوی قوی اجرایی استان جهت توسعه و ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: این آزمایشگاه پیش‌تر توانسته در کنار دستگاه‌های اجرایی در نظارت، کنترل و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی نقش تأثیرگذاری داشته باشد و در راستای اهداف کلان نظام فنی و اجرایی در افزایش طول عمر مفید و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قدم بردارد.

غلامرضا قاسمی، افزود: آزمایشگاه استان ضمن بهره‌مندی از ۱۰۵ نفر نیروی متخصص فنی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، منحصربه‌فرد و به‌روز، دارای شش شعبه شهرستانی و ۶۵ آزمایشگاه محلی مستقر در پروژه‌های سطح استان بوده که خدمات فنی و آزمایشگاهی را به دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی ارائه می‌دهد و آمادگی دارد در پروژه‌های مختلف با بنیاد مسکن استان همکاری کند.

کد خبر 6091524

دیگر خبرها

  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت