Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون ورزش در جهت توسعه اجتماعی با همکاری کانون هلال احمر دانشگاه علامه طباطبایی وبینار «امداد و کمک های اولیه در حوادث ورزشی» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بروز صدمات و حوادث در ورزش امری اجتناب ناپذیر است و همواره ورزشکار در معرض یکسری خطرات بالقوه ای قرار دارد که در صورت اطلاع از مکانیسم آسیب و نحوه درمان این صدمات، از ناتوانی های بعدی ورزشکار کاسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با روش های صحیح کمک های اولیه به مصدومان سبب می شود که فرد بهبودی خود را سریع تر به دست آورد و بتواند به ادامه فعالیت مفید و موثر خود بپردازد، آما اگر از روش صحیح کمک های اولیه و انتقال مصدومین به بیمارستان و مراکز درمانی اطلاع و آگاهی کافی وجود نداشته باشد، در صورت بروز هرگونه حادثه و صدمه ای، ممکن است به دلیل عدم جابجایی صحیح و رساندن بی موقع امدادهای ضروری به وی موجب بروز صدمات و خطرات جانی جدی و خطرناکی برای ورزشکار شود.

صدمات و جراحاتی که به ورزشکاران وارد می شود، به علل مشخصی از ضرباتی که به افراد معمولی در اجتماع وارد می شود، متمایز هستند و باید به آنان توجه خاصی بشود. زیرا وجود قدرت جسمانی و فیزیکی مناسبی که در ورزشکاران جوان وجود دارد، این قدرت بدنی صدمات وارده را زودتر ترمیم کرده و دوران نقاهت بیماری را کوتاهتر می کند.

وبینار امداد و کمک های اولیه در حوادث ورزشی، با تدریس علی محتشمی (مدرس کمک های اولیه جمعیت هلال احمر) روز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۱۵ الی ۱۷ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند  به آدرس helal_atu @ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمک های اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد